July 30, 201114 yr Wil ik mijn schop pakken, blijken er twee huisjes slakken intiem te zijn Nog nooit gezien dus meteen foto gemaakt en die wil ik jullie niet onthouden.Ik hoop dat het mag van de site beheerder; het zijn geen naaktslakken Ik dacht, dan ga ik maar eerst even de boel opharken en onkruid wieden en laat ze maar even......Nou zeg! Na een uur zaten ze nog precies zo!Ik wou stiekem eventjes dat ik een slak was
July 30, 201114 yr Bijzonder! Ik weet niet of je een slak wilt zijn.... het gaat met een soort harpoentjes toch? Pijltjes die ze in elkaar schieten? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
July 30, 201114 yr Best kun je met een schoen er even goed hard op gaan staan, anders heb je er volgend jaar 100. Players only love you when they're playing.
July 30, 201114 yr ...het zijn geen naaktslakken haha leuke post en mooie foto, maar inderdaad hans: al die babyslakjes volgend jaar... nou snap ik die naam hanSM
July 30, 201114 yr Of HansMopper Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
July 30, 201114 yr nou sm is niet mijn ding hoor hoewel ook geen slakken-sex waar Geedee door gefacineerd is zo te zien Ja van mopperen hou ik wel Bonnie Players only love you when they're playing.
August 1, 201114 yr Author Nog meer slakkennieuws....... Wisten jullie dat waterslakken vis eten???? Ikke niet! Ik dacht dat de reiger mijn visjes uit de vijver haalde.