Jorieke123 Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Onze kippen leggen goed, we hebben er ook wat teveel lopen op dit moment (zie mijn advertentie voor de verkoop van een aantal hennen, elders op dit forum ) Dus bij deze bied ik eieren aan! In doosjes van 10 stuks. 1 doosje per persoon, ruilen voor iets lekkers Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Doe maar een doosje Heb trouwens ook lege eierdoosjes van 6 voor je....zal ik meenemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 10, 2019 Author Share Posted April 10, 2019 Komen altijd van pas! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Lekker! Zou ook wel kippen willen, maar ja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 11, 2019 Author Share Posted April 11, 2019 Ok, doosje voor Anna, doosje voor Ciska. En dan zijn er nog meer! (of beter: er komen er meer. Ze moeten nog gelegd worden ) Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 2 doosje voor Anna en 2 doosje voor cissie Wat een luxe zoveel eieren.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Oeh ik lust ook wel een doosje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Cup je kan beter de eieren eten die doosjes zijn nogal droog.Raak je van verstopt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Je chips, misschien gaat dat steeds verkeerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 19, 2019 Author Share Posted April 19, 2019 Ik beloof iedereen eieren, en prompt gaan de dames minder leggen Ik heb sowieso voor iedereen (uit dit topic...) 1 doosje! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts