Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jorieke zei iets over een smillie die ik geknipt en geplakt had. En toen bedacht ik me dat de hier aanwezige smillies best beperkt en overlappend zijn. Is er meer variatie mogelijk of zitten jullie vast aan wat er nu is?

(Ik hoef er echt geen kermis van te maken en belangrijk is het niet)

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ik zit nu op mijn telefoon te frutten maar er is ook zo'n smillie met een helm en een knots. En 1 met een muurtje, handig voor de gefrustreerden onder ons..

Geplaatst:
Bonnie,

Ik zal van de week op een avond eens kijken of ik wat smilies kan toevoegen voor meer variatie.

Dank je!

En dan ook maar meteen een bedankje voor het onderhouden van het forum

th_thankyou-flowers.gif?t=1242062566

Geplaatst:

Ik heb beeld!

LucV: gek word ik van dit forum, helemaal gek, ik kan er niet meer tegen.....aaaarch..wall_smiley.gif

Geplaatst:

Is dit wat? of nog meer? Deze smilies zijn in de stijl van de andere smilies en niet zo druk als bovenstaande

Ik hoor het wel, dan voeg ik ze toe.

icon_angel.gificon_clap.gificon_crazy.gificon_eh.gificon_lolno.gificon_problem.gificon_shh.gificon_shifty.gificon_silent.gificon_think.gificon_thumbdown.gificon_thumbup.gificon_wave.gificon_wtf.gificon_sick.gificon_yawn.gif

Geplaatst:
Is dit wat? of nog meer? Deze smilies zijn in de stijl van de andere smilies en niet zo druk als bovenstaande

icon_angel.gificon_clap.gificon_crazy.gificon_eh.gificon_lolno.gificon_problem.gificon_shh.gificon_shifty.gificon_silent.gificon_think.gificon_thumbdown.gificon_thumbup.gificon_wave.gificon_wtf.gificon_sick.gificon_yawn.gif

icon_clap.gif

Helemaal goed, alhoewel ik als bonus toch graag mijn Viking zou willen hebben. Al was het maar voor een paar weekjes. Ik ben erg aan het mannetje gehecht en identificeer me met regelmaat aan het ventje.

Geplaatst:

Zien er mooi uit, en vooral erg grappig

Omdat het kan.

Geplaatst:

icon_clap.gif

Helemaal goed, alhoewel ik als bonus toch graag mijn Viking zou willen hebben. Al was het maar voor een paar weekjes. Ik ben erg aan het mannetje gehecht en identificeer me met regelmaat aan het ventje.

De smilies staan er bij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...