boomknuffelaar Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 (edited) Is de Mirabelle Nancy een goede kruisbestuiver voor de Opal? Misschien andere tips? Edit: ik weet dat Opal een goede zelfbestuiver is. Ik heb liever een goede andere kruisbestuiver erbij. Het liefst ent ik er één op de Opal. Edited April 28, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
windindewilgen Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 opal is een goede zelfbestuiver. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomknuffelaar Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 Hen mijn post ge-edit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruittuin17 Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 Waarom zou je dat willen? Opal draagt al bizar overdadig van zichzelf. Dat de takken zowat (of daadwerkelijk) breken onder het gewicht als je niet dunt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts