Cees Tabak Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Hallo allemaal. Kon even geen ander topic bedenken dan 'kruiden' maar de vlag dekt de lading niet helemaal. Hoe dan ook iemand ervaring met dit: https://www.levenvanhetland.nl/khat.html svp geen moraalridders. Gaat me niet om het productgebruik, maar ik vind exoten altijd mega interessant. Maar is dit legaal en heeft er iemand ervaring mee? groet, Cees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Geen ervaring met de plant, maar toen ik de vraag las dacht ik als eerst aan qat, die is sinds 5 januari 2013 is deze op de lijst 2 van de opiumwet gezet, waardoor het verboden is. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roelie Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 2013 is inderdaad in de nieuwe opiumwet opgenomen dat khat illegaal is.Meer hoef je niet te weten.Maar ik wens je succes met je poging zo'n boompje op te kweken.Zal wel iets voor de kas worden of 's winters binnen zetten.Meeste struiken en bomen uit de hoorn van Afrika doen het hier niet zo best... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddestoelengek Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 als je het leuk vind om een apart "geestverruimend" plantje te proberenSalvia Divinorumis gewoon legaal in Nederland Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Hoe toevallig ik wilde net een topic openen om te vragen om zaden van wilde sla, die moeten vanaf volgende maand weer gaan bloeien/zaad dragen. De zoekfunctie melde dat er geen berichten waren over de lactuca virosa of wilde sla. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sand&Oak Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Donaldk: Als je nog virosa zoekt wil ik wel kijken of die toevalig nog zaden heeft hangen. Hij staat hier wel (niet bewust maar als "onkruid") Moet ik wel even extra goed kijken of het compas of virosa is, want heb er niet echt goed op gelet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts