Jorieke123 Geplaatst: 17 juli 2019 Geplaatst: 17 juli 2019 Vorig jaar was de najaars-MTFD in de 1e week van oktober. Doen we dat dit jaar weer? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 18 juli 2019 Geplaatst: 18 juli 2019 Voor mij prima, maar afhankelijk van degene met wie ik eventueel kan meerijden! Quote
Charly Geplaatst: 18 juli 2019 Geplaatst: 18 juli 2019 Helaas! Okt wordt voor ons wat lastig. Daar we die maand bedacht hebben met de auto naar t Zuiden te zakken. Maar laat jullie daardoor vooral niet weerhouden hoor. Wij haken in t voorjaar wel weer aan! Quote wees bevriend met kleine dingen
prettig gestoord Geplaatst: 19 juli 2019 Geplaatst: 19 juli 2019 Echt begin oktober moet kunnen, daarna op vakantie zaden scoren in de VS Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 juli 2019 Geplaatst: 19 juli 2019 Helaas! Okt wordt voor ons wat lastig. Daar we die maand bedacht hebben met de auto naar t Zuiden te zakken. Maar laat jullie daardoor vooral niet weerhouden hoor. Wij haken in t voorjaar wel weer aan! Dan reis je toch vanaf Zelhem naar het zuiden Je moet ergens beginnen Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 juli 2019 Geplaatst: 19 juli 2019 , daarna op vakantie zaden scoren in de VSEcht? Ik ga mee Ik vind voorlopig alles best, nog geen overzicht hier Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 19 juli 2019 Geplaatst: 19 juli 2019 Ik vind het helemaal best. Hoe later in oktober hoe drukker het wordt op de zaak dus hoe eerder , hoe beter ik kan voorbereiden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.