Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Angela's MTFD lijstje Okt 2019


angela

Aanbevolen berichten

Graag hier in dit topic roepen/vragen en niet via PB is voor mij makkelijker terug kijken.

Als er iemand iets wil hebben gewoon vragen ook al heb je niets uit mijn vraag lijstje.

Word nog aangevuld

 

 

Zaden:

vlees tomaat Gusto

papaver mix (div soorten en kleuren)

papaver rood dubbelbloemig

Aardbeienmais

 

Aangeboden planten:

1x potje zwart gras

1x potje blauw siergras

1x potje met eendagsbloem

1x cotinus lilla

4x oleander enkelbloemig roze/perzik kleur (zijn nog niet heel groot)

? x hybiscus boompjes div afmetingen

2x taxus zuilvormig boompje

2x saliva Hot lips (Nasuada)

1x roze waterlelie

2x commelina blauw

4x salvia denk ik? (grijzig blad met paars bloemetje)

 

Divers:

dwergkweeperen

Sap flessen (op tijd aangeven aub spaar ik ze op)

2x grote pot van 2 liter

1x 2 liter fles met beugel

2x houten doos met vakjes ik gebruikte ze om bonen zaad in te bewaren (origineel zijn ze om bonbons in te doen om te laten proeven)

Rumtopf pot

2x shampoo

2x badschuim

enkele witte handdoeken

4x kleine potjes met klemdeksel niet geschikt om te wecken maar wel om andere dingen in te bewaren.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wensen:

Kerstomaat bumble bee sunrise (Vreeken)

Habanero orange, Big sun, Peach, Trinidad perfume, Scotch bonnet jamaican long, Devil's tongue white peper, Habanero Lemon, Bhut jolokia peach of yellow, Trinidad scorpion Yellow of orange zaden

Iris germanica (zwart en roze)

Echinacea planten in div. kleuren

Gele oleander, voor aparte soorten heb ik ook nog wel een plekje

akelei plantje (geen paars)

roze deutzia

citroen wel een die al bloemen geeft graag voor kruisbestuiving.

Vingerlimoen

P6 potjes vierkant

Eerlijk kippenvlees of ander eerlijk vlees (die dus gewoon lekker hebben mogen rondlopen buiten)

 

Je kunt me ook altijd blij maken met:

eitjes

Iets voor de cavia's (geen snoepgoed) bijv. brokken, hooi of groenvoer, havermout gewoon de goedkopen uit de winkel zonder toevoegingen enz.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ik ruil met:

Jorieke geeft: vlees

Krijgt: geld, dwergkweepeer roze

 

Cupcake geeft: eitjes, roze bonen

Krijgt: zwart gras, hibiscus

 

Nasuada geeft:

Krijgt: zalm, zonnehoedplantje, eendagsbloem plantje, Hot lips plantje, cosmea zaden,

 

Vincent geeft: taxi dienst mispel boompje Weknow

Krijgt:

 

Appelvrouw geeft: sterappel ovb, bumble bee sunrise tomaten zaad, vierkante potjes

Krijgt: tas met spullen

 

Melly geeft:

Krijgt: papaverzaad mix, papaverzaad dubbelbloemig, vakkenbak

 

Claudy geeft: gargamel tomatenzaad, acorn pompoen zaad, pompoen star 7022 F1 hybride, pompoen white cloud F1

Krijgt: tayberry/loganberry? plantje, eventueel hot lips

 

HenkG geeft: knolselderij, Golden delicieus appelboompje

Krijgt: vijg

 

Bonnie f geeft:

Krijgt: herfstaster, klaprozenzaad

 

Tygo geeft: gele ranonkels

Krijgt: aardbeienmais

 

Jootje geeft: zaden courgette/pompoen

Krijgt: noten

 

TuinLB geeft:

Krijgt: sap flessen

 

 

Spullen voor de lunch en ruil/oogst tafel.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angela,

Op de najaars MTFD zal ik niet zijn, helaas. We zijn dan een weekje op vakantie en deze keer niet in de buurt van Zelhem. Maar verleden jaar vroeg je om een mispel Westerveld en ik heb een geent boompje voor je....als we een manier vinden om dat in Zelhem of bij jou te krijgen.....

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 2 weeks later...

Hoi Angela,

 

Hoe groot zijn de houten doosjes met vakjes? Ik heb wel interesse, mits ze niet te groot zijn. Wat papaver zaden, mix en/of dubbelbloemige vind ik ook leuk. Zie je op mijn lijst iets wat je bevalt?

 

Ps rumptopf lijkt me ook wel interessant, maar op zich heb ik genoeg drukte in mijn leven! Maar als je er echt van af wilt en geen afnemer ervoor hebt, wil ik wel een x gaan rumptopfen

Link naar reactie
Delen op andere sites

papaver heb ik voor je genoteerd.

die bakjes weet ik zo niet 40 bij 15 of zo moet ik nameten (vandaag 3-10 goed gemeten ) zie reactie

 

Die rumtopf mag je hebben maar die wil ik wel graag ruilen heb hem toen gekocht.

Iets voor de cavia's? appeltje of zo?

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterappels zijn geplukt, ik neem voor je mee, het is niet de beste oogst, weinig vruchten en veel wormstekig maar ik kan vast enkele goede eruit halen. Ik heb pas douchekapjes gekregen dank je dat je die ook voor me wilde bewaren, niet meer nodig.

Vonden je cavia’s de bio havermout niet lekker?

P6 potjes zijn dat die kleine vierkantige die ook niet te hoog zijn? Want daar heb ik wel genoeg van dacht ik om met je te delen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angela,

 

Hoe groot zijn de houten doosjes met vakjes? Ik heb wel interesse, mits ze niet te groot zijn. Wat papaver zaden, mix en/of dubbelbloemige vind ik ook leuk. Zie je op mijn lijst iets wat je bevalt?

 

Ps rumptopf lijkt me ook wel interessant, maar op zich heb ik genoeg drukte in mijn leven! Maar als je er echt van af wilt en geen afnemer ervoor hebt, wil ik wel een x gaan rumptopfen

 

Vakkenkist is 42 bij 9 heb er nog 1 de andere heb ik uitgeleend.

rumtopf heb ik ook nog, toen gekocht en 1x gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...