Josselyn Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Hoi iedereen, Ik denk dat ik een paar jaar terug al eens een bericht gepost heb. Toen was ik beginnen met verbouwen van groente in onze kleine achtertuin.In de zomer van 2018 kreeg ik mijn moestuin toegewezen ongeveer 15 min fietsen van ons huis. Helaas werd hij nier zwart opgeleverd dus moesten we meteen vol aan de bak. Na twee maanden kwamen we er achter dat ik in verwachting was, dus ging het iets minder hard aan de slag. We heb en in februari een tuinhuisje geplaatst en in maart begonnen met zaaien en hopen het een beetje schoon te houden. Ijdelen hoop want 4 weken te vroeg werd ons lieve dochter geboren en was ik pas weer in mei voor het eerst op de tuin. Nu met een baan en baby is de tuin een fijne plek om even tot jezelf te komen al was het dit seizoen maar mogelijk om 1 a 2 uurtjes per week er te zijn. Al met al vond ik het resultaat niet slecht, want het onkruid bleef groeien. Hieronder wat fotos en volgend seizoen hoop ik wat vaker in de tuin te zijn en dan kan de kleine gewoon mee.Tuin nadat we hem hadden opgeschoondDe tuin in de zomerEen van de volle oogstmanden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Welkom! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Welkom! Leuke foto's en een erg leuk tuintje. Veel lees plezier op het forum. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave666 Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Welkom en leuke fotos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefjes-Moestuin Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Welkom... Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 she's back! paradijsje zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Mooi hoor! Veel voorpret gewenst voor komend seizoen. Ik heb jarenlang met kleine kinderen getuinierd. Sterker nog, de jongste is 2, dus val nog steeds wel in die categoriek vind ik Als ze nog niet kunnen lopen, zijn ze het makkelijkst Gewoon in een hoekje zetten met een cracker en lekker in de tuin bezig zijn! Het wordt een mooi moesjaar durf ik te wedden. Groene groetjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted November 26, 2019 Share Posted November 26, 2019 Ziet er goed uit! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grork Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Josselyn, welkom Je hebt een leuk stuk moestuin! Die kleine gaat zich wel vermaken op de tuin,jong geleerd is oud gedaan Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted December 7, 2019 Share Posted December 7, 2019 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Welkom. Ook hier is er met kleine kinderen getuind. Lekker even bezig terwijl ze sliepen in de fietskar.Wel opletten dat de zon draait, ik heb er eentje laten verbranden in de voorjaarszon terwijl ik hard aan het werk was. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts