Ga naar inhoud

Aankondiging: nieuwe forumsoftware in 2020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Invision Community

Ah, leuke software!

In het verleden ook mee gewerkt, en later overgestapt naar phpbb, en daarna naar vBulletin.

Succes in ieder geval

• Jorg unpinned this topic
Geplaatst: (aangepast)
On 22-12-2019 at 14:11, Erny said:

Eerst een applausje voor zij die er mee bezig zijn.

En hopelijk gaat alles goed bij de overgang.

Fijn dat het oude vertrouwde uiterlijk wordt aangehouden. Ben zelf helemaal geen fan van fora/sites waarvan het uiterlijk wordt aangepast op het mobiele gebruik (grrrr ING). Zit ik dan met mn grote scherm voor mn neus...

En wat betreft het Like gebeuren stem ik: NO LIKES

Vind het juist erg relaxed dat we dat hier niet hebben en we hebben het ook totaal niet nodig.

Ik kan je alleen raporteren, of quoten, geen thumbs up te vinden! Dus je wens is gehoord, of het toch wel flink verschillende uiterlijk verward mij en ligt het aan mij dat ik die functie niet vind. Van mij hoeven a die duimpjes klopjes, porretjes of hoe ze het allemaal noemen ook niet.

Edit  zie nu wel hartjes, lol.

De nieuwe berichten overzicht functie mis ik echter wel.

aangepast door donaldk
  • Thanks 1

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Geplaatst:

En toch kan ik rechts onder in je bericht @donaldk op een 💓 of een paarse 🏆 klikken om waardering te uiten...

Vraagje @loes e.a...

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

Wat is mijn ACP ? :eh: Ik kan, tot nog toe, in mijn profiel niet vinden hoe ik mijn onderschrift aanpas/wijzig. Ik vind 'm ietwat te groot en opvallend.

Geplaatst: (aangepast)

De hele footer ziet er nog uit als een standaard tekstje. APC is denk ik Admin Control Panel dus dat zal dan iets voor jorg zijn. Heeft geen haast.

Je onderschrift. even zoeken. Je naam bovenaan > Account instellingen > handtekening ?? 

aangepast door loes
  • LucV locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...