Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Chayote of Labusian kweken.

Featured Replies

Geplaatst:

Ik bedoelde nu, voordat ze naar buiten gaan @Goldfish Ik heb ze in een pot met gaatjes.

Ik wou ze eerst in de volle grond zetten, maar ik heb een tussenoplossing bedacht: ze komen allebei in een hele grote ronde speciebak te staan met drainagegaten en door die gaten kunnen ze ook verder wortelen in de volle grond en ze kunnen zowel over de grond als straks over palen naar boven en dan horizontaal ook nog klimmen. Ik heb stukken gaas die ik rond de palen heen klem (gaas wat ik voorheen voor sugarsnaps gebruikte, maar vond ik niet handig). De foto heb je al eens gezien waar ik het bedoel. Hierbij nogmaals de foto. Deze is wel van 3 jaar geleden, maar je kunt de palen zien.

20260305_143215.jpg

Chayotes groeien.jpg

Geplaatst:

Deze ligt nu 10 dagen gewoon op een schotel in een lichte vensterbank op een koele slaapkamer. Hij begint zich langzaam te openen. Zo bijzonder om te volgen dit!

IMG_9353.jpeg

Geplaatst:

Ik vind het ook bijzonder @Dahli dat zowel de stengel als de wortels langs dezelfde kant vertrekken.

Geplaatst:

Ik hoop er nog eens tegenaan te lopen, want het llijkt me wel een interressante plant/groente, maar hier heb ik er zelfs nog nooit eentje in de winkel gezien 😳 😅.

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Als het me lukt om er vruchten van te krijgen, stuur ik je er einde seizoen een paar op @woldistel .

Geplaatst:

Klopt, heb ze ook alleen maar in de Aziatische supermarkt gezien. En volgens mij is het ook nog eens seizoensafhankelijk. Niet dat ik zo vaak in een Aziatische supermarkt sta..

Geplaatst:

@Dahli oh, da's lief 😙

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.