Geplaatst: Donderdag om 14:314 d Ik bedoelde nu, voordat ze naar buiten gaan @Goldfish Ik heb ze in een pot met gaatjes.Ik wou ze eerst in de volle grond zetten, maar ik heb een tussenoplossing bedacht: ze komen allebei in een hele grote ronde speciebak te staan met drainagegaten en door die gaten kunnen ze ook verder wortelen in de volle grond en ze kunnen zowel over de grond als straks over palen naar boven en dan horizontaal ook nog klimmen. Ik heb stukken gaas die ik rond de palen heen klem (gaas wat ik voorheen voor sugarsnaps gebruikte, maar vond ik niet handig). De foto heb je al eens gezien waar ik het bedoel. Hierbij nogmaals de foto. Deze is wel van 3 jaar geleden, maar je kunt de palen zien.
Geplaatst: Donderdag om 15:374 d Deze ligt nu 10 dagen gewoon op een schotel in een lichte vensterbank op een koele slaapkamer. Hij begint zich langzaam te openen. Zo bijzonder om te volgen dit!
Geplaatst: Donderdag om 15:544 d Ik vind het ook bijzonder @Dahli dat zowel de stengel als de wortels langs dezelfde kant vertrekken.
Geplaatst: Vrijdag om 23:182 d Ik hoop er nog eens tegenaan te lopen, want het llijkt me wel een interressante plant/groente, maar hier heb ik er zelfs nog nooit eentje in de winkel gezien 😳 😅. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: Vrijdag om 23:442 d Als het me lukt om er vruchten van te krijgen, stuur ik je er einde seizoen een paar op @woldistel .
Geplaatst: Vrijdag om 23:462 d Klopt, heb ze ook alleen maar in de Aziatische supermarkt gezien. En volgens mij is het ook nog eens seizoensafhankelijk. Niet dat ik zo vaak in een Aziatische supermarkt sta.. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: Vrijdag om 23:482 d @Dahli oh, da's lief 😙 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.