bioboerke Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 halo, ik heb de volgende vraag ? Is rabarber een groente of fruit en tot wanneer kan je rabarber oogsten , heb al verschillende meningen gehoord . gr bioboerke Quote
Jorg Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Tot de vaste groente zover ik weet. Beter niet na 21-24 juni oogsten zie o.a. de discussie en berichten hier:https://www.moestuinforum.nl/wat-te-doen-met-rabarber-na-de-oogsttijd-t2398.html Quote
Dennis29 Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Voor jam of chutney kun je wel na de langste dag oogsten, daar eet je zo weinig tegelijk van dat het oxaalzuur niets uitmaakt. Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Voor jam of chutney kun je wel na de langste dag oogsten, daar eet je zo weinig tegelijk van dat het oxaalzuur niets uitmaakt. Nooit geweten Dennis, ik doe altijd erg voorzichtig..nu ga ik een dezer dagen appel-rabarberjam maken! Dank voor de tip. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.