Rookie Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 Lijkt mij wel. Ik ga dat ook eens doen, dat invriezen na het drogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahli Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 Hierbij de resultaten van gisteren. De helft is los ingevroren. De andere helft op olie gezet met gedroogde knoflook en oregano. In verband met gevaar voor botulisme staat het potje op olie in de koelkast en heb ik gedroogde knoflook van Euroma gebruikt. Omdat dat gevaar ook bij halfgedroogde tomaten op olie bestaat, wordt dit potje binnen twee weken soldaat gemaakt. Geen straf overigens… 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 Stolt de olie niet bij jou, als je het in de koelkast bewaart? Het zag er helemaal niet appetijtelijk meer uit bij mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahli Posted August 23, 2024 Share Posted August 23, 2024 Vooralsnog niet @Rookie. En anders haal ik wat ik nodig heb eruit en leg het even op een bordje op het aanrecht. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts