terroir Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Hallo Ik ben Terroir = Leo uit HoveHeb al 35 jaar een moestuin van ca 200m² met aardbeien, rode biet, aardperen, rode, witte en cassisbessen, kruisbessen aronia melanocarpa, ui, look, staakbonen enz.Ik geef ook soms advies in Antwerpen ivm volkstuintjes.Ik heb veel kruiden, en zoek nog meer.Ik ben lid van kookclub Terroir d'Anvers wij verwerken samen onze groenten, fruit en keuken en medicinale kruiden.Ik hoop wat bij te leren en eventueel mijn ervaring te delen.groetjes terroir/Leo Quote Kookclub Terroir d'Anvers[email protected]vraag inlichtingen
Guus D Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Welkom, wat leuk dat je andere mensen advies geeft Hier op het forum kun je nog veel meer leren Quote Omdat het kan.
geedee Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Hallo, welkom. Leuk die kruiden, is ook mijn favoriet Heb er nooit genoeg van en elk jaar weer vreemde andere soorten erbij Ben benieuwd wat jij er allemaal van hebt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lisa Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Welkom! Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
jeanne-heijmans Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Ook welkom ook ik heb mij vandaag voorgesteld, dus ook heel nieuw hoor, maar hopelijk en daar ben ik van overtuigd, zal men ons hier helpen, en soms weet jezelf ook wat. fijn hoor Jeanne Quote
Helly Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Welkom op dit forum. Lijkt me erg gezellig, zo'n kookclub Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.