Krikke73 Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 Hoi, Ik heb net een huis gekocht (maar ik heb de sleutel nog niet) met daaraan een grote kas/serre. Als ik zeg groot, dan bedoel ik ook echt groot. Iets van 12m op 8m, misschien wel groter. Er is al iemand geintresseerd. Heeft er iemand van jullie een idee van wat een eerlijke prijs is om zo'n kas/serre te verkopen. De koper zal ze zelf moeten demonteren. Alvast bedankt voor jullie hulp. Grtn, Kris Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 Hey, jij was hier toch al ingeschreven? Wat betreft de kas, plaats eens foto’s, Zodat we een idee hebben van de grootte en de staat van de kas. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Krikke73 Geplaatst: 3 juni 2020 Auteur Geplaatst: 3 juni 2020 Hoi appelvrouw, Nee hoor, eerste maal op het forum. Ik heb op basis een inschatting gemaakt van de grootte van de serre. Die is 8m op 10m Grtn, Kris Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 Er zijn nog 3 andere 'Krikkes' Waarom doe je de kas weg? Wat een gaaf ding zeg! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
rorror Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 Erg mooie kas. Die had ik graag aan huis gehad. Als je niks met planten heb, kan je er ook een serre van maken waar je kan zitten. Bankjes tafel, barretje erin, binnen zwembadje, jaquizie. En dan aan de kant van het grasveld, een schruifpui die open kan, om naar de tuin t egaan Ik zie het al helemaal voor me. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
henkg Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 Wat een gebruiksmogelijkheden, ook voor andere dingen als tuinieren (dat misschien wel later komt). Als je de oppervlakte niet echt nodig hebt: laten staan. In ieder geval nog een jaartje, dan ga je misschien wel vele gebruiksmogelijkheden zien. Voorste gedeelte: verticale glas eruit (verplaatsen naar het middelste gedeelte. Dat geeft een perfecte overkapte buitenzitplek. Middelste gedeelte voor als het te winderig is. Achterste gedeelte: voor warmteminnend fruit. Of atelier / werkkamer. En zo kan ik nog wel meer verzinnen. We zijn hier allemaal stikjaloers op die enorme kas. 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
HuubvG Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 Topicstarter zou zich voor kunnen stellen in het betreffende topic, de voordeur. Dus hier welkom heten is niet nodig. Tevens wordt er een vraag gesteld door ts. Zou wel prettig zijn daarop antwoord te geven ipv allerlei ideeën aan te dragen. Of doe een bod. @Krikke73, je zou deze foto mee kunnen nemen naar een advertentie op MarktPlaats en daar laten bieden. Een fractie van zo een kas is al 300 tot 500 waard, dus ik zou minimaal €1000,= tot 2500,= vragen. Quote
Krikke73 Geplaatst: 5 juni 2020 Auteur Geplaatst: 5 juni 2020 Hoi allemaal, Dankjewel voor de suggesties en leuke ideeën. Jullie zijn allemaal heel erg vriendelijk moet ik zeggen. Een echte verademing @HuubvG: je hebt wel een punt ivm het mezelf voorstellen. Toch bedankt voor de prijsindicatie. Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt zo'n groene vingers. Dan heb ik nog een 10 jarige zoon...een voetballer. Dus zo'n grote kas in de tuin is niet helemaal handig. Ook maakt de kas dat ik geen makkelijke toegang heb tot de kelder op deze manier. Dat zijn meteen de belangrijkste redenen waarom we besloten hebben om de kas te verkopen. Grtn, Kris Quote
BBtuin Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Fantastische kas! Ik denk alleen dat er een kleine markt is voor de verkoop. Daarnaast zullen er waarschijnlijk verschillende ramen vervangen moeten worden als de koper de kas weer op gaat bouwen. Ik denk dat je met € 1500,- blij kunt zijn. Ik zou alleen ook een jaartje wachten met de verkoop, je hebt zoveel mogelijkheden met deze kas! Voetballen doen ze maar ergens anders Quote
RobO Geplaatst: 28 juni 2020 Geplaatst: 28 juni 2020 inderdaad, vangt ook nog eens veel warmte waarmee je je huis kan verwarmen ik denk: roze vingers worden vanzelf groen als je er tijd in steekt 1 Quote
Saalk86 Geplaatst: 28 juni 2020 Geplaatst: 28 juni 2020 Wat is de regio? Ben toevallig vorig najaar bezig geweest met zo’n soort kas, nadeel is echter dat ie nog gedemonteerd moet worden! Als ‘ie gedemonteerd is, kun je er flink meer voor krijgen! Als je de kas zo te koop zet (excl demontage), komt er een hele hoop werk, gedoe, tijd en geld, bij voor de koper. Koper is een paar dagen bezig met afbouwen, maar dan moet het materiaal nog vervoerd worden en hier komt ook veel bij kijken... De kas kan zomaar 2000 euro opleveren voor de geïnteresseerde maar het zou ook zomaar niks kunnen zijn ivm al het werk! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.