Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi!

Volgend jaar ben ik van plan om alles zoveel mogelijk te zaaien. Ik ben dan ook opzoek naar leuke webshop waar je (bijzonder?) zaad kan vinden! Waar vind je zo'n webshop die goed betaalbaar is, goede kwaliteit zaad en ook naar Nederland verzend? Ik ga natuurlijk nog even wachten met zaden bestellen, maar om alvast een lijstje te maken ;)

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik heb dit jaar bij Premier Seeds Direct besteld. Die hebben heel voordelig pakjes met een beperkt aantal zaden. De verpakking zelf bevat geen instructies maar alleen de naam van de plant. Ze hebben veel keus. Verzendkosten zijn heel redelijk en ik wil voor volgend jaar hier zeker weer bestellen.

Hoe dit gaat met de Brexit zou ik niet weten.

Tuinieren op 210 m² op de kleigrond van De Smalle Steeg in Nijmegen.

Geplaatst:
29 minuten geleden, moerman zei:

Ik heb dit jaar bij Premier Seeds Direct besteld. Die hebben heel voordelig pakjes met een beperkt aantal zaden. De verpakking zelf bevat geen instructies maar alleen de naam van de plant. Ze hebben veel keus. Verzendkosten zijn heel redelijk en ik wil voor volgend jaar hier zeker weer bestellen.

Hoe dit gaat met de Brexit zou ik niet weten.

Oh wow, deze website heeft zoveel verschillende zaden! Ik heb nu al de neiging om een gigantische bestelling te plaatsen.. Maar toch maar even wachten voordat ik allemaal zaden ontvang die als houdbaarheidsdatum tot volgend jaar zijn ;)

Geplaatst:

Ik heb dit nieuwe topic gesloten, je kunt in het oude topic terecht voor meer tips en ervaringen :thumbup:

Ook een tip voor het reageren op iemand: een quote van het hele bericht is niet nodig. Als je iemand echt aan wilt spreken dan typ je een '@' en zijn/haar naam, en dan je antwoord. :thumbup:  Of je pakt een stukje uit iemand zijn bericht, als dat bericht bijv. lang was en je zo duidelijk antwoordt op dat stukje uit het bericht. 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...