Jorg Geplaatst: 1 augustus 2020 Geplaatst: 1 augustus 2020 Misschien had je het al opgemerkt, maar sinds kort zijn Charly en Goldfish toegevoegd aan het moderatorteam. Bit doet vanwege drukte en andere bezigheden een stapje terug. ย Wie zijn de moderators Het moderatieteam bestaat uit Jorieke123, Jorg, Henkg, HuubvG, Charly en Goldfish. ย Forumregels De moderators letten onder andere op de regels en richtlijnen voor het gebruik van het forum. https://www.moestuinforum.nl/topic/11243-forumregels-en-tips-forumgebruik/ ย Help mee (melden van berichten) Helaas kunnen we wel eens een bericht over het hoofd zien. In elk bericht vindt je daarom rechtsboven een knopje "rapporteer dit bericht". Via deze functie kun je de moderators op de hoogte stellen van berichten die onze aandacht moeten krijgen. De moderators zullen de melding beoordelen en inschatten of en welke actie nodig is. ย Interesse om het moderatorteam te versterken? Extra handen en ogen om het forum overzichtelijk, leesbaar en toegankelijk te houden zijn welkom. Je kunt mij een PM sturen bij interesse. Ook extra handen voor het organiseren van prijsvragen, programmeren/techniek, etc zijn welkom. 5 Quote
roeier Geplaatst: 1 augustus 2020 Geplaatst: 1 augustus 2020 Bedankt Charly en Goldfish dat jullie dit willen doen!ย โค๏ธ Quote
weknow Geplaatst: 1 augustus 2020 Geplaatst: 1 augustus 2020 Succes ermee! is Charly een zij of een hij???ย Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 5 augustus 2020 Geplaatst: 5 augustus 2020 Welkom bij het team!ย Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 5 augustus 2020 Geplaatst: 5 augustus 2020 Super Charly en Vincent! Ik waan mijn lievelingsforum veilig in ook jullie handen! ๐๐๐๐ Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde ย ๐
Jane Doe Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 Gefeliciteerd met jullie promotieย Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.