Antoinet Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Ik ben dus Antoinet. Al een paar jaartjes gepensioneerd en woon in Haarlem en heb een stadstuin van ongeveer 5 bij 10 meter. Daar wil ik gaan moestuinieren. Ik had een aardig groot grasveld, maar ben daar de laatste tijd steeds meer van aan het afknabbelen om eetbare waar te kweken. Er staan nu wat spruitjesplanten, prei, bietjes. Een stuk of 20 bollen knoflook hangen al te drogen. Ik heb in het voorjaar 2 kleine struikjes blauwe bessen gekocht. Daar kwamen later ook al gelijk wat bessen aan. Heerlijk! Ik wil me gaan verdiepen in Square Foot Gardening. Daar ben ik hier al over aan het lezen.Mensen wat een leuk forum is dit. Veel ervaringsverhalen en deskundigheid kwam ik al tegen. En bereidheid elkaar te helpen. Ik hoop een boel van jullie te kunnen leren.Verdere interesses: een vijver zonder vissen, maar wel salamanders en padden en sinds een poosje 1 kikker. Composteren wil ik nog aanpakken. Egels in de tuin vind ik ontzettend leuk. Vorig jaar een moeder met 3 jongen.Zo, ik ga gauw weer verder lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Leuk Antoinet, welkom en veel plezier op het forum. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Veel plezier alhier en welkom natuurlijk groetjes Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Welkom! Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoinet Posted September 3, 2011 Author Share Posted September 3, 2011 Allemaal bedankt voor het welkom.En plezier gaat zeker lukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Leuk zeg! Egeltjes met jongen in je stadstuin Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Post Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 welkom Quote Hallo. ook zo'n groentetuin fan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts