Jump to content

op zoek naar enkele bessenstekken

Recommended Posts

Heey kan iemand mij helpen met stekjes van de gojibessenstruik ( deze is vooral het belangrijkste van alle bessenstruiken die ik zoek ).

Ik heb er dit jaar enkele geplant maar hij groeit echt niet !

Heeft deze plant iets speciaals nodig ?

Ik ben verders nog op zoek naar een stek van de vlierbessenstruik ( al ga ik straks even in ons bos kijken , jammer genoeg heb ik hem daar nog niet gevonden ) , aalbes , kruisbes en de wijnbes !

Ik kan ruilen met zaden van : de tomatenboom , vezelhennep , bonen mechelse trots , Vrouwenmantel , hollandse veldsla , Orkabonen , Spinazie wintertype , tomaten ( ik weet niet om welke soort het gaat ) Radijs , Rucola .

Ik wil er desnoods een kleine vergoeding voor betalen .

Danku voor de informatie .

Ik had enkele maanden geleden 2 gojibessenplanten gekocht maar ze doen het echt slecht .

De blaadjes worden rot en vallen af .

Ik heb er vandaag besteld bij de familie Houwling ( of iets dergelijks )

Heeft iemand al ervaring met deze site ?

Ik heb er namelijk ook een passievruchtenstruik besteld .

Moet je voor de gojibessenstruik iets speciaals gebruiken ?

Want ik heb ooit eens ergens gelezen dat hier cocopeat of iets dergelijks voor nodig was .

Waardeloos!

Maar misschien kun je dat beter even aanhttps://www.moestuinforum.nl/member129.html vragen!

Even a broken clock is right twice a day

Japanse wijnbes kan je hier gratis krijgen, mooie planten van ong 50 cm. Met stekken van kruisbes en rode/zwarte bes kan ik je ook helpen. En als ik zou stekken, zou ik het ook NU doen. Dan zijn de planten geworteld tegen de lente...

Waardeloos!

Maar misschien kun je dat beter even aanhttps://www.moestuinforum.nl/member129.html vragen!

Haha. Dankjewel Koert!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Japanse wijnbes kan je hier gratis krijgen, mooie planten van ong 50 cm. Met stekken van kruisbes en rode/zwarte bes kan ik je ook helpen. En als ik zou stekken, zou ik het ook NU doen. Dan zijn de planten geworteld tegen de lente...

Rode en zwarte bessen heb ik al kunnen bemachtigen .

Deze staan al een tijdje in mijn moestuin .

Ik heb misschien wel intresse in een mooie plant van de japanse wijnbes .

Heb jij er voor mij wat over ?

ik kan je wel helpen aan vlierbessen stekken of wortelstukken... of zaailingen oid... t is net onkruid, dus als je een stukje wortel of takje in de grond stopt heb je zo een nieuwe struik...

Met zaad heb ik het al geprobeerd .

Ik heb zaadjes gekregen van iemand anders van het forum .

Die zijn niet echt op gekomen

Ik ben namelijk al in ons bos gaan kijken of ik die daar kon vinden maar helaas ook niets .

Het zou tof zijn als je me kon verder helpen !

Vandaag ben ik naar Ludo geweest en ik werd prima onthaald .

Ik ging er heen met de bedoeling een japanse wijnbes mee naar huis te nemen .

Maar het is een beetje uitgelopen .

Ik ging niet alleen met een japanse wijnbes naar huis maar ook met een vlierbessenstruik , aardbeiplantjes , vele appels en een vijgenstruik !!

Ik heb ze vandaag in de tuin neergeplant .

Wanneer ze een beetje aan de grond genesteld zijn maak ik er zeker foto's van !!!

Hartelijk bedankt Ludo !!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...