Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mensen ik ben weer terug in Nederland en heb Chinese 5 color en Hot Apple peper zaden meegenomen.

Iemand belangstelling?

Christine stuur je me nog even je adres, dat ligt in Fr.

De Chinese 5 color begint paars en rijpt af naar vuurrood met alle kleurtjes ertussen. hij heeft een beetje een boomvorm en geeft goed vruchten ( bij mij in de kas)smaak middel-pittig

De hot apple is nog niet rijp op deze foto, en is dan nog niet heet. Afgerijpt is hij vuurrood en niet al te heet783_27b5b55616885ac9c52039d54aa4dc2b.jpg783_b029ebd9a6b86a195d0d63fd8718ee53.jpg

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst: (aangepast)

ja ikkuuuuuh ik verzamel verschillende soorten sinds kort en probeer ze de winter door te houden

Ik heb evt onderstaande pepertjes om te ruilen (van sommigen echter maar een paar zaadjes)

peper Adj Umba Red

peper Black Pearl

Peper black peru

peper cayenne peper

peper Chillipeper "rawit"

peper filius blue

peper Fresno

Peper Hot lemon

peper jazaperoma

peper little elf

peper mdm jeanette

peper Numex Big Sim

Peper onbekende rode

peper rawit??

Peper spaanse gele

Peper white bullet

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik heb er nog even foto`s bijgezet.

Zelf wil ik graag een gewone goedgevende niet te hete peper..voor de sambal badjak (misschien een die het buiten ook goed doet)

Sturen jullie je adres per PB?

Geplaatst:
Ik heb er nog even foto`s bijgezet.

Zelf wil ik graag een gewone goedgevende niet te hete peper..voor de sambal badjak (misschien een die het buiten ook goed doet)

Sturen jullie je adres per PB?

Jammer ik heb niet meer zoveel pepersoorten .

Ik heb ze laatst allemaal geruild .

Ik heb nog de spaanse grote rode en de spaanse gele

Niets anders dat je nog mist ?

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst:
hallo appelvrouw als je nog zaadjes moest over hebben wil ik er ook wel wat. heb paprika zaden om te ruilen

ja hoor, ik oogst nog pepertjes, zaden zat! stuur je adres maar...

• 1 year later...
Geplaatst:

Wat een leuke plant,zit jouw blog te lezen en en kwam je chineese 5 color tegen , hierop te google en vind dit topc,

Ik ga op zoek naar deze zaden want alleen het plantje vind ik al leuk

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Geplaatst:

Hoogstwaarschijnlijk heb ik nog genoeg Chinese 5 color zaadjes, dat wil zeggen, ik heb nog een berg gedroogde pepertjes. Als die zaadjes kiemkrachtig zijn mag iedereen ervan hebben..Even afwachten tot ik weer in Frankrijk ben..dat duurt nog even een weekje of wat.

Geplaatst:

@appelvrouw gniffel, kijk dat krijg je als je mij gratis internet tijdens een treinreis geeft, dan word ik over entouchiast en wil ik gelijk bedenken waar ik een ander dan blij mee kan maken..niet dat ik NU bij mijn dozen met zaden kan maar toch!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb mijn gedroogde Chinese 5 Color pepertjes gevonden!

Omdat ik toch niet voor volgende week kan versturen heb ik van twee pepers de zaadjes in nat koffiefilter gelegd voor een kiemtest.

Mocht deze lukken dan kan ik dan versturen voor wie wil!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...