appelvrouw Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 (aangepast) Mensen ik ben weer terug in Nederland en heb Chinese 5 color en Hot Apple peper zaden meegenomen.Iemand belangstelling?Christine stuur je me nog even je adres, dat ligt in Fr. De Chinese 5 color begint paars en rijpt af naar vuurrood met alle kleurtjes ertussen. hij heeft een beetje een boomvorm en geeft goed vruchten ( bij mij in de kas)smaak middel-pittigDe hot apple is nog niet rijp op deze foto, en is dan nog niet heet. Afgerijpt is hij vuurrood en niet al te heet 4 september 2011 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 (aangepast) ja ikkuuuuuh ik verzamel verschillende soorten sinds kort en probeer ze de winter door te houden Ik heb evt onderstaande pepertjes om te ruilen (van sommigen echter maar een paar zaadjes) peper Adj Umba Redpeper Black PearlPeper black perupeper cayenne peperpeper Chillipeper "rawit"peper filius bluepeper FresnoPeper Hot lemonpeper jazaperomapeper little elfpeper mdm jeanettepeper Numex Big SimPeper onbekende rodepeper rawit??Peper spaanse gelePeper white bullet 4 september 2011 aangepast door Gast Quote
heidike_21 Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Mensen ik ben weer terug in Nederland en heb Chinese 5 color en Hot Apple peper zaden meegenomen.Iemand belangstelling?Christine stuur je me nog even je adres, dat ligt in Fr. Ik heb wel intresse in de chinese 5 colorzaden .Naar wat ben jij nog op zoek ? Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
appelvrouw Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb er nog even foto`s bijgezet. Zelf wil ik graag een gewone goedgevende niet te hete peper..voor de sambal badjak (misschien een die het buiten ook goed doet) Sturen jullie je adres per PB? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
heidike_21 Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb er nog even foto`s bijgezet. Zelf wil ik graag een gewone goedgevende niet te hete peper..voor de sambal badjak (misschien een die het buiten ook goed doet) Sturen jullie je adres per PB? Jammer ik heb niet meer zoveel pepersoorten .Ik heb ze laatst allemaal geruild .Ik heb nog de spaanse grote rode en de spaanse gele Niets anders dat je nog mist ? Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Guus D Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb een pb gestuurd, appelvrouw Quote Omdat het kan.
Thomo Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 ik wil ruilen ik stuur u wel een pb Quote
rommert Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 ik wil er ook wel wat heb alleen niets interesants om te ruilen Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2011 ik wil er ook wel wat heb alleen niets interesants om te ruilen Geeft niets Rommert, stuur je adres maar! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
natvantos Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 hallo appelvrouw als je nog zaadjes moest over hebben wil ik er ook wel wat. heb paprika zaden om te ruilen Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2011 hallo appelvrouw als je nog zaadjes moest over hebben wil ik er ook wel wat. heb paprika zaden om te ruilen ja hoor, ik oogst nog pepertjes, zaden zat! stuur je adres maar... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
qwiebus Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 hallo als het mogelijk is en er nog zaadjes zijn wil ik er ook wel een paar groetjes Danny Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2011 stuur je adres maar per PM, ik verstuur ze eind volgende week! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Red Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Wat een leuke plant,zit jouw blog te lezen en en kwam je chineese 5 color tegen , hierop te google en vind dit topc,Ik ga op zoek naar deze zaden want alleen het plantje vind ik al leuk Quote De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
divicento Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 (aangepast) red idd leuk peper moet maar gauw eens opzoek gaan naar zaden van die plant 27 februari 2013 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Grappig ik dacht dat die ene foto ondersteboven stond die apple zijn leuk blijven ze die kleur? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Ohh hier wil ik ook echt wel zaden van, erg leuk! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 28 februari 2013 Auteur Geplaatst: 28 februari 2013 Hoogstwaarschijnlijk heb ik nog genoeg Chinese 5 color zaadjes, dat wil zeggen, ik heb nog een berg gedroogde pepertjes. Als die zaadjes kiemkrachtig zijn mag iedereen ervan hebben..Even afwachten tot ik weer in Frankrijk ben..dat duurt nog even een weekje of wat. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Ohh leuk, heb je nog speciale wensen om te ruilen? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 28 februari 2013 Auteur Geplaatst: 28 februari 2013 Voor we ruilen, zoals gezegd even afwachten totdat ik bij de pepertjes ben ..nog twee weekjes, komen we er dan op terug? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Heb je ook nog die hot apple? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 @appelvrouw gniffel, kijk dat krijg je als je mij gratis internet tijdens een treinreis geeft, dan word ik over entouchiast en wil ik gelijk bedenken waar ik een ander dan blij mee kan maken..niet dat ik NU bij mijn dozen met zaden kan maar toch! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
divicento Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 appelvrouw klinkt goed hoor het vanzelf wel als je er ben:)en wat je er voor terug wil Quote
naomi25 Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Oh wat een leuke pepertjes!Als het gelukt is wil ik er ook wel een paar!Wil er wel gewoon voor betalen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Geplaatst: 1 april 2013 Ik heb mijn gedroogde Chinese 5 Color pepertjes gevonden!Omdat ik toch niet voor volgende week kan versturen heb ik van twee pepers de zaadjes in nat koffiefilter gelegd voor een kiemtest. Mocht deze lukken dan kan ik dan versturen voor wie wil! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.