Jump to content

Even voorstellen + foto's

Senna

Recommended Posts

Hallo, ik ben Petra en heb sinds een paar maanden een volkstuin. Heb helaas nog niet veel kunnen tuinieren, maar we zijn vooral bezig geweest met klussen aan het tuinhuisje. Ik hoop heel veel info te kunnen vinden zodat ik in het voorjaar lekker in mijn moestuintje aan de gang kan gaan!

Edited by Guest

• 2 weeks later...

Hierbij wat foto's van mijn tuin. Foto's zijn al weer wat verouderd, ik ben nog veel aan het klussen, verven etc.

Fruitstruikjes

2011-09-11175407.jpg

linkerkant moestuin

2011-09-11175355.jpg

overzicht moestuin

2011-09-11175450.jpg

rechterkant moestuin

2011-09-11175341.jpg

Beeldentuintje

2011-08-31170120.jpg

Bloemperk links

2011-08-31171039.jpg

Pad richting huisje

2011-08-31170936.jpg

Dank je wel! Ben er ook heel erg gelukkig mee. Jammer dat het weer niet echt mee werkt, alhoewel, voor mijn man misschien wel prettig anders zag hij me helemaal weinig

Krijg zoveel energie van tuinieren, heerlijk! Kan niet wachten tot het voorjaar is

Leuke foto's Petra. Ziet er netjes uit. Viel me op dat je veel electrabuizen gebruikt. Erg handig

Hihi, ik heb nog geen idee of ze handig zijn, maar de hele tuin lag er zo'n beetje onder bedolven......Heb er heel wat uit de grond getrokken, dan kijk ik wel waar ik ze het beste weer kan plaatsten. 1 gedeelte heeft zijn nut al bewezen, nl. mijn hond Senna uit de moestuin houden