Geplaatst: 26 februari 20196 j Ok sorry had wel gekeken of er een topic voor was , maar niet gevonden
Geplaatst: 26 februari 20196 j Ik heb de berichten samengevoegd. We hebben ook een enorm vol forum Geen probleem hoor. Je zou de foto van je 'rups' ook hier nog kunnen posten: insecten-foto-s-en-verhalen-t5261.html? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 7 maart 20196 j Hallo, Wij zijn net verhuisd en er staan enkele planten waarvan we niet juist weten welke het zijn. Ook zitten er in de serre veel rode (precies) kevertjes, weet iemand de naam van deze planten en kever? Merci!
Geplaatst: 7 maart 20196 j Hallo Mannie, Dat beestje dat je daar ziet lijkt me een vuurwants. Ook voor insecten hebben we een mooi topic trouwens: insecten-foto-s-en-verhalen-t5261.html ~ Vita rosa est ~
Geplaatst: 7 maart 20196 j Foto een en drie is winterpostelein.Nu opeten want binnenkort gaat ze bloeien.Foto twee lijkt me selder. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 7 maart 20196 j Foto 4 lijkt me Stinkende Gouwe. Beetje twijfel, voor de zekerheid een stengeltje afbreken bij de basis. Als er geel sap uitkomt, dan weet je het zeker.
Geplaatst: 9 maart 20196 j Dit zou Portugese Kool moeten zijn maar kan daar niks over vinden! Iemand? Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Geplaatst: 9 maart 20196 j Senk joe, Senk joe!! Klopt dus wel, bijzonder plantje Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Geplaatst: 13 maart 20196 j Lijkt op een min of meer groenblijvende kamperfoelie.Zal morgen een foto maken van die van mij, ter vergelijking.
Geplaatst: 14 maart 20196 j Dat is een Osmanthus. Zou Osmatnthus burkwoodii kunnen zijn denk ik, of een of andere cultivar daarvan.
Geplaatst: 14 maart 20196 j Lonicera henryi is een klimplant he ? Véél groter blad, andere vruchten. Totaal andere groeiwijze.
Geplaatst: 14 maart 20196 j Ik wist trouwens niet dat kamerfoelie er zo kon uitzien en zo groenblijvend was als op die foto van Amrutten, dus wat dat betreft ben ik er wijzer van geworden.
Geplaatst: 16 maart 20196 j Deze planten zijn bij mij spontaan opgekomen, geen idee wat het zijn: 1: 2: Weet iemand wat voor planten dit zijn?
Geplaatst: 17 maart 20196 j De bovenste 2 foto's is robertskruid : Geranium robertianum. Onderste foto is wat anders, die weet ik niet.
Geplaatst: 22 maart 20196 j Hallo, even een vraag, deze groeit bij ons in de tuin en zaait zich mooi uit. Volgens mij is dit een Smeerwortel soort, maar ik weet het niet zeker. Wat denken jullie? Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.