Jorieke123 Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Heeft iemand hier enig idee wat ik nog meer met een zuurkoolpot kan? Op inmaak gebied dan, er hoeft geen plant in Ik heb nu al een grote gevuld met witte kool. Een kleinere met rode kool, en krijg er nu nog 1! Mijn schoonmoeder blijkt er aardig wat te hebben die ze niet gebruikt. Maar ja, een winter lang zuurkool eten vind ik een minder smakelijk idee... Dus.... wat kan er nog meer in?? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Ik heb ze nooit gegeten, maar heb wel gehoord dat de mensen vroeger bonen in potten inzouten.Opzoeken op internet of oudere mensen vragen en proberen maar.Als je zuurkool lukt, laat dit dan even horen. Ik heb het een keer geprobeerd, totaal mislukt.gr Jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 10, 2010 Author Share Posted October 10, 2010 Ik heb wel een boekje gevonden waar recepten in staan voor de zuurkool pot. In het rijtje met groenten wordt ook pompoen genoemd! Het boekje kost alleen 11 zoveel en ik kan het niet vinden in de 2e hand hoek van bol.com. Ik zoek nog even verder Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Jorieke, even Googlen, onder bonen inzouten staat de werkwijze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 10, 2010 Author Share Posted October 10, 2010 nou, het gaat me meer om andere recepten. Ingezoutte bonen lijken me ontzettend goor Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts