eddy100 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Hallo, Ben opzoek naar kweker (privé of prof) van lavendel angustifolia hitcote. Liefst heel kleine plantjes pas dit jaar gesterkt of kleine zaailingen. In potjes 9 cm en kleiner of tray. Zou ongeveer 1000 a 3000 plantjes willen aankopen als de prijs gunstig is volgens mijn budget kunnen het er een paar 1000 meer zijn. Heb de planten niet o middellijk nodig ergens rond maart. Groetjes Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamanthaP Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Ik kocht mijn lavendelplanten bij kwekerij Bastin, Hulsberg (Limburg). Onder andere de Hidcote. Kwaliteit was vele malen beter dan alles wat ik eerder kocht bij de reguliere tuincentra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Inderdaad, voor lavendel moet je bij Bastin zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddy100 Posted October 7, 2020 Author Share Posted October 7, 2020 Bedankt voor de info je kan daar inderdaad mooie planten kopen maar voor de hoeveelheid die ik op het oog heb niet betaalbaar. Daarom zoek ik pas gestrekte plantjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted October 8, 2020 Share Posted October 8, 2020 Bij een zo groot aantal, en kleinere (jongere) plantjes dan op hun website aangeboden zal de prijs veel lager zijn? Een offerte vragen kan natuurlijk altijd ... Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts