Jump to content

Wat vond ik tussen de compost?

Borsalino

Recommended Posts

Ik denk dat ze gefrituurd wel te haggelen zijn. Maar dan zijn ze weer zo slecht voor de lijn.

De cuisson moet wel net juist zijn, de binnekant moet nog moulleux zijn, een streling op de tong

Natuurlijk past hier enkel een goede witte wijn bij bv een Picpoul de Pinet, lekker koel geserveerd

En dat frietvet deppen we eraf he, dan is het wel goed voor de lijn

als ik ze hier tegen kom .zet ik ze terug tussen de compost

ze zijn onschadelijk en doen zich alleen te goed aan dood materiaal

weet je wat lekker is om te eten MEELWORMEN ...mmmmm

en uhhhhh slakken en .en .......

Voor de liefhebbers en de mensen die niet weten wat we vandaag willen gaan eten: http://bijzonderbizar.blogspot.com/2009/11/mien-wat-eten-we-vandaag.html

Scrol naar beneden en misschien gaat t water je al in de mond staan bij t zien van alle foto's en menu suggesties

heb net even gekeken

moet zeggen er zijn best een aantal dingen die ik gerust zou eten . doe niet zo moeilijk als het om vreemd eten gaat ........

had laats een man hier die in chillie in het gebergte cavia had gegeten bij zo dorp gemeenschap

hij zij dat het best lekker was .

tja, op vakantie probeer ik ook meestal wel vreemde dingen uit die ze daar serveren ( kangeroe, krokodil, slang, emoe, kameel, vreemde vruchten, cactus e.d.)....alleen apekoppen, wormen, mieren eigenlijk alle insecten staan me tegen. Walvis en dolfijn uit principe niet (is misschien hypocriet t.o.v. alle koeien en varkens maar toch...)