Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

type en tekstproblemen

Featured Replies

Geplaatst:

Simet de teksten die ik intype, hier op moestuinforum, maar bv ook bij skype, de woorden worden plots door elkaar gehusseld en een zin begint weer halverwege de zin opnieuw!plotseling een halve zin terug vliegt nds enige tijd heb ik problemen. de cursor

Deze bovenstaande tekst heb ik getypt zonder corrigeren. Sinds enige tijd heb ik dit soort tekstproblemen, de cursor vliegt plotseling onder het typen een halve zin terug en als ik het niet merk krijg ik dus hele rare teksten. Kent iemand dit probleem en weet je een oplossing?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Weet weinig van dit alles. Had zo'n vergelijkbaar probleem en dat is met een nieuwe muis opgelost

Geplaatst:
  • Auteur

De muis echt? Daar zou ik nooit aan denken. ik heb hier geloof ik geen andere, anders volgende week thuis

Dank voor jullie reakties

Geplaatst:

Hier hetzelfde probleem, met zowel de oude als de nieuwe laptop.

Zal dan ook maar een nieuwe muis kopen.

Bedankt voor de tip.

Geplaatst:

Als je zo'n op een laptop zit en je gaat tijdens het tikken teveel met je (bijv. duim) over dat cursor veldje kan het zijn dat je dan ineens ergens anders in de zin staat te tikken. Gewoon een kwestie van niet doorhebben dat je teveel met je duim over dat veldje beweegt tijdens het tikken. Komt ook voor als je cursorveldje 'high sensitive' is voor aanrakingen. Of misschien zit ie wel heel dicht op je toetsenbord.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Voortbordurend op het idee van Helly, misschien is het een idee om het "cursorveldje" uit te zetten, al was het maar als test. Bij windogs iets als: start --> configuratiescherm --> muis, en dan even zoeken (afhankelijk van de windogsversie en merk laptop)

Geplaatst:
  • Auteur

RvO, dat wat jij me aanraadt kan ik niet vinden. maar ik probeer het padje niet aan te raken en het lijkt te helpen!! Dank dus.

Geplaatst:

En vooral je mouwen opstropen als je een lekkere trui draagt met dikke manchetten. Zelfs die kunnen de zaak in de war sturen.

Geplaatst:

Amazing wat zo'n ding kan aansturen hè

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.