Geplaatst: 24 oktober 201114 j maar ik wil het zelluf doen linkje gevonden voor zelluf johannesbroodboom kweken(en zaadjes bestellen): http://home.kpn.nl/r.mveloo/ceratonia.htm Een cementton op wieltjes???? moet kunnen ...swinters naast de hondenmand
Geplaatst: 27 oktober 201114 j Auteur Ik wil nog even melden dat er altijd vraag is naar gastgezinnen! Of gastrijders (mensen die honden ophalen op het vliegveld, en dan naar de gastgezinnen brengen)! Ken/ben je iemand die dat zou willen, kijk dan snel op www.mirtos.nu en lees daar meer info. Het is echt erg leuk 'werk'! Een goed doel steunen met liefde, in plaats van geld. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 oktober 201114 j Auteur Dio is aangekomen! En hij ligt nu eindelijk rustig in een mandje. Na lang heen en weer lopen van en naar de keuken Morgen meer updates! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 november 201114 j Ik hou niet zo van dalmatiers, maar deze heeft wel een heel lieve kop. Hoe gaat het nu met m? Oh, als ik toch eens meer ruimte had. Maar vrees dat vriendlief nog een huisdier niet zo ziet zitten, die kijkt nu al wel eens vertwijfeld om zich heen als hij een plekje op de bank wil veroveren....'where did it go wrong?' If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 6 november 201114 j Auteur Hij is echt lief, en nooit echt bang of angstig. Nieuwe mensen zijn allemaal leuk, en hij krijgt graag aandacht. Het luisteren gaat al wat beter, al heeft ie soms wel echt p--p in zijn oren Hij weet dat bepaalde dingen niet mogen (op de kippenren af rennen om de kippen te laten schrikken bijv.) maar hij doet ze toch. En als je dan 'nee' zegt, houd hij op, om het 2 tellen later toch weer te doen. Pfffff. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 november 201114 j Nou toch spannend lijkt mij zo'n nieuwe en dan is tof dat ie echt lief is, zal wel echte liefhebber voor te vinden zijn waar hij gouden mandje krijgt. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 11 november 201114 j Oh, zo lief.... geweldig dat jullie deze hondjes opvangen. ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 29 november 201114 j Auteur Met Dio gaat het goed! Hij is nog wat erg gefocust op de kippen. Wil ze niet per sé aanvallen, maar vindt opjagen wel grappig. En hij kan heeeeel lang voor het hek van de kippen zitten. Gewoon kijken. Hij is erg lief, nooit bang, en hij heeft bewezen dat hij 's nachts niet in een bench hoeft. (en niet de keuken leegrooft, of iets molt, of ergens plast, of wat dan ook). facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 29 november 201114 j Das leuk klinkt erg braaf, nog geen belangstellende voor hem gehad ? Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 30 november 201114 j Auteur Nee, nog niets! Wel vreemd, eigenlijk. Vooral voor een merk-hond. Maar ons gemiddelde is 3 maanden, dus we hebben nog even facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 november 201114 j Er zijn wel speciale dalmatier sites en speciaal forum ook het Din-fonds daar mag je vast wel aandacht voor hem vragen is mischien wel de moeite om een echte kenner/liefhebber van ras op te duikelen.Heerlijk toch voor de hond dat er geen haast is en hij alle tijd krijgt om huis te vinden terwijl hij zo lekker bij jouw zit te wachten ipv in kennel.Dat is zo onwijs goed en plezierig aan deze manier in huiselijkekring opvang, kan gewoon niet mooier.Als Levi straks beetje ouder is ga ik dat toch overwegen om te doen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 30 november 201114 j Auteur Het is echt leuk. Je ziet opvanghondjes heel snel leren wat de bedoeling is (zeker als je al honden hebt van je zelf), en dus hoe ze zich moeten en mogen gedragen. We drillen ze nooit, maar dingen als zitten voordat ze wat lekkers krijgen vind ik wel belangrijk. Of niet meteen aanvallen op de bak met eten (daar wachten we uiteraard mee tot de hond niet meer zo mager is als toen hij aankwam).Dio is wel super traag van begrip, van al onze opvangers snapt hij pas na een week of 3 wat er nou precies de bedoeling is facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 december 201114 j Auteur Heel soms, kijk ik bij de oproepjes op het forum van die honden-stichting waar wij voor opvangen. Heel soms, omdat ik nou eenmaal niet elke hond kan helpen, en ik dan ook niet steeds van die zielige oogjes kan/wil zien Nu 'helaas' wel weer een keer gekeken, en er wordt opvang gezocht voor een prachtige herder mix. Ze kijkt PRECIES zoals onze eigen Hera, vol met vertrouwen en liefde.Ze is al gereserveerd, dus heeft maar eventjes opvang nodig... Van Joep moet ze maar gewoon deze kant op komen. Als ze zo weer weg is, is dat mooi voor haar. Mocht de 'klik' er niet zijn met haar potentiële baasjes, dan gaan we de hondjes stapelen hier. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 december 201114 j Ik vindt haar echt mooi lijkt wel husky bloed in te zitten. Voor mensen die niet willen of kunnen zelf adopteren maar wel deze honden willen helpen in Spanje is nog een mooie stichting waar je een hond kunt adopteren op afstand en daarmee heel goed helpt.www.friendsofanimals.nlSinds kort ben ik daar vrijwilliger en inderdaad drama verhalen hele zielige dingen, zols een moederhond die maanden met dode pups in haar buik heeft gezwerft, maar loopt goed af dankzij mensen daar,en ook leuk om tezien dat veel donateurs uit nederland ze willen helpen.http://friends-of-animals.sosforum.net/t1687-benita Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 5 december 201114 j Auteur Dan noem ik http://www.mirtos.nu ook nog even hoor Daar kan je ook altijd vluchtbegeleider worden als je een keer naar Kreta op vakantie gaat. Of gastrijder, om de hondjes (of katten) op te halen op het vliegveld, en dan naar de gastgezinnen te brengen.Of... bemiddelaar, om te zorgen dat honden en katten wel echt goed terrecht komen, en de nieuwe baasjes altijd bij je terrecht kunnen met vragen en tips. Of misschien kan je helpen met het bekender maken van de stichting, of kan je heel goed dingen regelen, voor bijv. de jaarlijkse reünie?! Tijd en liefde zijn ook erg hard nodig facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 december 201114 j Ja en ik mag dan iedereen hier vaak geitenwollensokken noemen (is eretitel hoor) valt mij ook op dat de meeste hier ook erg van dieren houden. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 5 december 201114 j Ja volgens mij zijn die dingen toch een beetje met elkaar verbonden. Respect/ontzag/liefde voor de natuur enzo, wat al weer heel erg geitenwollesokkerig klinkt, maar dat kan me niks schelen. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 11 december 201114 j Even een hond onder de aandacht brengen hij heet Boliche hij heeft nog een fosterbaas nodigdie hem op afstand adopteerd/helpt, was een prachtige gezonde live mensgerichte hond die pasgeleden uiteen dodingscentrum is gestolen, na een week vonden ze hem zwaargewond terug, gebruikt voor honden gevechten !Wie dat in zijn hoofd haalt met een hond in zo'n situatie is echt slecht.Nog 3 honden die waarschijlijk door zelfde daders gestolen zijn zijn nog zoek............ Verhaal kun je hier volgen hopelijk lukt het Boliche weer terug te krijgen in een speelse lieve gezonde hondmaar of hij mensen weer gaat vertrouwen ? http://friends-of-animals.sosforum.net/t2295-ab-boliche (Waneer je goede plek weet om link te plaatsen en Boliche onder aandacht te brengen mag best) Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 11 december 201114 j Verschrikkelijk zeg, kan wel janken. Snap je toch helemaal niks van. Het is echt een verschrikkelijk mooi beest trouwens, ik hoop echt voor hem dat hij zodanig gerehabiliteerd kan worden zodat hij ooit weer in en fijn huis opgenomen kan worden. Ik zie dat je ook met een groep kan adopteren. Er gaat hier al standaard €60 per maand uit naar goede doelen buiten de jaarlijkse giften en collectes etc. Maar samen met wat anderen is misschien wel een idee. Wordt er echt heel verdrietig en boos van. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 11 december 201114 j Ja ik vondt het ook zo onvoorstelbaar dat iemand zoiets doet, licht puntje is dat Boliche nu wel niet meer in dodingsstation zit omdat hij gewoon veel medice zorg nodig heeft, hopelijk blijft hij daar nu ook uit. Als groep kan inderdaad (dat is leuk) gedeeltelijk adopteren is ook nog optie. 11 december 201114 j aangepast door Gast Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 11 december 201114 j Auteur Je bedoelt dat je honden op wilt vangen? Of dat je zelf een nieuw tijdelijk huisjes zoekt? Hier lees je meer over opvangen voor Mirtos: http://www.mirtos.nu/gastgezin+wordenEn voor friendsofanimals... kan je daar geen opvangadres voor worden Hans? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 december 201114 j Nee friends of animals, doet alleen terplekke in Spanje honden/asiels helpen, hun bemiddelen niet om honden hierheen te halen omdat voldoende organisaties dat al doen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 12 december 201114 j Je bedoelt dat je honden op wilt vangen? Of dat je zelf een nieuw tijdelijk huisjes zoekt? een nieuw huisje voor mij natuurlijk! lekker op de bank hangen, 3 x daags een frisse neus halen en nog gevoerd worden ook! een hondeleven!! ff zonder gekheid, ik heb al info aangevraagd. mijn dochter is helemaal enthousiast, nu eens zien of mijn man ervoor te porren is...het lijkt me heel fijn om ook iets voor die dieren te doen....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.