Geplaatst: 20 oktober 201114 j Voor het slapen gaan hebben wij nogal vaak hele gesprekken/overpeinzingen/vraagstukken en nog meer vraagstukken. Zo hadden we het gisteravond over series, die we vroeger keken. Nou schelen we 10 jaar, maar toch hebben we veel dezelfde dingen gezien op tv. We komen dan bijvoorbeeld op vragen als: vanaf wanneer was kleurentelevisie vrij normaal? (Joep heeft nog veel in zwart/wit gezien, maar is toch ook weer niet ZO oud) Hoe heet die serie ook alweer met Bob Saget en die olson twins? En klopt het dat de slaapkamer van Al en Peggy Bundy ooit in beeld is geweest? (kon ik mij niet herinneren, ik weet alleen van de woonkamer met oude bank, en van de garage als settings).Dat soort dingen We weten er op dat moment geen antwoord op, en meestel sluiten we af met: zoeken we morgen even op.Vaak vergeten we dat, weet ik al heel niet meer wat we ook alweer allemaal besproken hebben die avond daarvoor. Maar nu wist ik het nog, en heb ik gevonden dat vanaf de jaren 70 kleuren televisie vrijwel voor alle huishoudens te betalen was (blijkbaar waren de ouders van Joep nogal gierig volgens hem keken ze pas in kleur ergens in de jaren 90...)Die serie met Bob Saget heet Full house. En nu weet ik alleen nog niet hoe de slaapkamer van de Bundy's er uit zag..... Hebben jullie nou ook dit soort vreemde gesprek-kronkels? Of zit er iets raars in ons water hier in Zelhem? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 20 oktober 201114 j En nu weet ik alleen nog niet hoe de slaapkamer van de Bundy's er uit zag..... Zo dus:http://www.youtube.com/watch?v=yNkTQ65eysY Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 20 oktober 201114 j Neee er zit niets raars in het water. Hier wordt bijna dagelijks (dwz in de weekends/vakanties) over dat soort dingen gesproken. En idd, ook vaak 's avonds laat nog in bed. En ja dan zeggen wij ook: googelen we morgen. Maar dat komt er nooit van. Ach komt waarschijnlijk ook omdat het ook niet echt belangrijk is. Die slaapkamer van de Bundy's ja die kan ik me nog herinneren in zo'n aflevering. Maar dat was idd zeer sporadisch. Net als de keuken, die je heel af en toe zag. Niet dat t nou een keukenprinses was of dat ze veel schoon stond te maken, het was wel altijd heel netjes Ik vind wel dat ze wel heel lang dat soort series blijven herhalen.. en herhalen.. en herhalen.. De kleuren tv kwam voor mij voor in de jaren '80. Ik weet t nog want vanaf die tijd gingen mijn ogen achteruit en op mijn 13e kreeg ik een bril Good things come in small packages
Geplaatst: 20 oktober 201114 j Auteur Thanks Koert! Inderdaad, die gordijnen komen me bekend voor. Ik heb het erg vaak gezien, maar die slaapkamer was ik vergeten. @Helly: Tja, ik ben van '85 dus ken alleen maar kleurentelevisie facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 oktober 201114 j Hebben de Bundy's ook eens niet een waterbed gekocht? En kwam de schoenwinkel waar hij werkte ook niet in beeld? Altijd grappig gevonden waar hij zijn hand stak
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.