Geplaatst: 26 oktober 201114 j Sinds ik dit forum vond, zijn mijn dagen veel te kort Ik ben nog niet halfweg in de krant van gisteren ( ). Een boek van de bib moet binnen een paar dagen al binnen en ik ben er maar amper in begonnen...Kilo's appelen staan te wachten tot verwerking...En eens ik hier zit "vergeet" ik dat allemaal...'t Is natuurlijk nog wat inlezen allemaal, ik moet nog veel wegvinken bij de topics. (Maak ik mezelf nu wijs dat er beterschap op komst is?)Vermits dat ik met de laatste post in een onderwerp natùùrlijk niet kan volgen, lees ik het helemaal... maar sommige topics hebben al zovéél pagina's...Maar ja Hilde, ooit ga je het hele forum gelezen hebben. WABLIEF, denk je dat echt?Een serieuze vraag nu: stel dat je met vakantie bent, een paar dagen ziek, ... in 't kort, je bent een paar dagen niet op het forum geweest...Bestaat er dan een truk om te weten tot welke pagina je de topics dan al gelezen had?Ooit heb ik terug meer tijd nodig .Zoveel appelen nog te plukken en nog meer appelen reeds geplukt. Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?
Geplaatst: 26 oktober 201114 j ... Bestaat er dan een truk om te weten tot welke pagina je de topics dan al gelezen had? ...Op het forumoverzicht staat een linkje "toon ongelezen berichten". Bedoel je zoiets?En verder probeer ik niet alles te lezen. Dat lukt me toch niet. En na een vakantie begin ik gewoon opnieuw (linkje "markeer alle forums als gelezen" in het forumoverzicht)
Geplaatst: 26 oktober 201114 j Ja...ik herken het probleem...ik wil nl alles lezen en als ik dacht dat ik wel ongeveer "bij" was....kwam er weer een topic naar boven over bijv, "graanmolen" die ik nog nooit gezien had. Een overzicht "topics op alfabetische volgorde " (wel op steekwoorden natuurlijk) zou ik wel handig vinden.....misschien is dat er al en heb ik ook dat over het hoofd gezien...anders.....HINT HINT (beheerder)
Geplaatst: 26 oktober 201114 j ...Een overzicht "topics op alfabetische volgorde " (wel op steekwoorden natuurlijk) zou ik wel handig vinden....:Bedoel je dit? Klik gebruikerspaneel -> foruminstellingen -> weergaveinstellingen; en dan "Toon onderwerpen sorteerrichting" resp. "Geef berichten weer, gesorteerd op"
Geplaatst: 26 oktober 201114 j Dat zou ik daarvoor kunnen gebruiken, maar eigenlijk bedoelde ik een keuzemogelijkheid in het forumoverzicht....zodat iedereen(ook gasten) meteen op alfabet kan zoeken naar de voor hem/haar interesses.
Geplaatst: 26 oktober 201114 j Hier hetzelfde probleem Hilde, boeken gaan ongelezen terug naar de bieb.Geen tijd voor, zit hier veel te vaak op het forum te lezen.E n ik ben hier al vanaf februari, en heb nog lang niet alles gelezen.Moet binnen 3 weken de cursus kinder ehbo theorie klaar hebben , op 18-11 praktijk.Nog geen tijd voor gehad. Ik denk dat ik mezelf een maximum ga opleggen bv 1 uur per dag. Eerst die cursus klaar. Dit weekend gaat de wintertijd in heb je 1 uur extra om te lezen
Geplaatst: 27 oktober 201114 j Auteur :Dit weekend gaat de wintertijd in heb je 1 uur extra om te lezen 1 extra uur om:- kranten bij te lezen?- mijn 622-paginatellende boek uit te lezen (heb pagina 15 al gehaald) dat volgende week terug binnenmoet- hier alles verder te lezen Welke goede raad zou je me geven? Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?
Geplaatst: 27 oktober 201114 j Het hele weekend dan maar lezen...met dat extra uur erbij Zaterdag Pizza bestellen en zondag de chinees aan huis laten bezorgen.
Geplaatst: 6 november 201114 j Auteur Amai, lang geleden: dus weer veel bijleeswerk... Herfsvakantie hier, dus een paar keer de kleinkinderen opgevangen, eens naar de caravanbeurs, hoogdringende boodschappen gedaan, ongelezen boeken (vreselijk hé) teruggedaan naar de bib, nog appelmoes gemaakt (en er liggen nog veel appeltjes te wachten), ook witloof in potten gestoken (op andere draadje zoek ik daar nog meer info over)... man, man, man, ... Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.