Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (â‹®) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je nieuwe aankopen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb deze week een regenton gekocht via marktplaats, ik zag een mooie staan en had er 2.50eur op geboden, die meneer vond dat goed en ik ben hem op gaan halen, een mooie aankoop dus

Omdat het kan.

Geplaatst:

2,50 € maar?! Heeft er nucleair afval in gezeten ofzo?

In ieder geval een hele goede deal, zo loont het nog een keer. Hoewel je wel mazzel moeten hebben dat er ook iets in de buut te verkrijgen is. Een regenton stuur je bijv. natuurlijk niet zomaar op.

Geplaatst:
  • Auteur

Ja 2 5o maar, het was een oudere man, en hij was zijn tuin aan het verbouwen, hij wou de ton naar de stort doen, maar toen had zijn zoon gezegd, ik zet hem wel op marktplaats voor je hij was blij dat er nog iemand die er iets aan had.

Omdat het kan.

Geplaatst:

Super Guus das pas een deal Jeanne

Geplaatst:

Goede koop (hij is toch niet lek ) Zo zie je maar, je hoeft niets (nou ja, bijna niets) nieuw te kopen. Veel plezier ermee!

Geplaatst:

Ahh dat heb je mooi voor elkaar!

Ik ben ook via marktplaats opzoek naar een regenton, maar nog niets in de buurt kunnen vinden

Ik heb hem nu nog niet echt nodig, dus de zoektocht gaat gewoon fijn verder

Geplaatst:

heb het moestuin werkboek van peter Bauwens net besteld bij boekenkraam.nl voor 12,50 en een receptenschriftje

ze hebben nog 1 werkboek liggen trouwens voor de liefhebber

Geplaatst:

Men bosmaaier, bakfrees en de nieuwe glazen serre moet nog geleverd worden.

Geplaatst:

vandaag bij de aldi 10 zakjes bloembolletjes gekocht. (1.50 per zak)

een paar zakjes gaan in potten en een paar naar de moestuin. dan is die in de lente ook wat fleurig...

Geplaatst:

deze week komen mn kippen..en een waterton...wat ik verder nog wil hebben ga ik maar niet typen hier hahahah...dan word het een boek

Geplaatst:

Ik heb een mega-aankoop gedaan.

Vriezer zit overvol, nagedacht, nagemeten, ... de plaats waar er nog één kon staan is in de eetruimte... dus het is een amerikaanse geworden. Heb ik ook ineens voldoende koeling die toch niet snikheet staat in de zomer.

Ijskast in de keuken is veel te klein voor de zomer en de andere extra (was een 2de handse voor de dochter haar kot) staat eigenlijk ook veel te warm in de zomer (beide staan in de omgeving van de veranda waar het tot 50° kan worden). Dus nu is de bedoeling tegen de zomer (toch vankantietijd) die ene vriezer helemaal leeg en het tafelmodelfrigo van de keuken als een soort kelder te gaan gebruiken.

'k Moet wel zeggen: 'is een verjaardagskado geworden en 't zal eentje zijn voor vele volgende jaren ... .

Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?

Geplaatst:

Yep, kan bijna niet wachten. Maandag komen ze leveren. En ik ben er nog steeds niet uit wat ik nu eindelijk eerst ga doen. Ik weet het ja, ineens heb ik een luxeprobleem.

Geplaatst:

Bij Vreekers zaden geweest, gekocht roze bloemkool, suikermais, meloenkomkommer, poot uitjes, venster bank kweekkasjes, en een boek via marktplaats van Rik de dapper, geweldig boek over biologisch telen. Van de week anemonen bollen kopen zodat ik ze straks bijna het jaar rond kan kweken.

Geplaatst:

boekje moestuin in potten van Peter Bauwens, erg leuk weer :j

Geplaatst:

Jorieke, telkens ik iets lees van jou stel ik me de vraag: HOE DOET ZE HET TOCH? Heb jij ergens extra tijd verstopt ofzo?

Geplaatst:

Haha kost dat extra tijd? Misschien iets... maar je hoeft de boel niet super onkruidvrij te houden in de moestuin, tot de plantjes wat groter zijn. Ik heb erg vaak dat ik groenten zaai in de vollegrond, en ze echt niet meer terug vindt...

Bietjes, sla, ik zaai bijna alles eerst voor.

Geplaatst:

Jorieke..

begin je net met moessen... ( weet niet of <--- het woord bestaat )

en wat heb je wel gezaait?

Geplaatst:

Nee, ik begin niet net, maar ben ook nog lang geen 'ouwe rot'!

Je bedoelt wat ik zoal in de vollegrond heb gezaaid, wat niet is gelukt? Wortels (lukt nu wel, met veel aandacht), bietjes, sla, ui, kruiden, van alles! Nu zaai ik bijna alles voor, en gaat het super.

Geplaatst:
  • Auteur

Nou weer een nieuwe aankoop gedaan, niet voor de moestuin, maarja, een nieuw mobiel, namelijk een Nokia C3-00

909_2f451ea1b9fb322575570f89e4ff1d45.jpg

Omdat het kan.

Geplaatst:

Kun je daar ook mee bellen???

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Subiet een poeprivettentang gaan kopen, heb zoiets nodig om de serre ineen te prutsen.

Geplaatst:

Een poeprivettentang??? Een E teveel getypt op de vroege morgen?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Maandag werd mijn mega koel/vries-amerikaanse side-by-side geleverd.

Weer veel koel en vriesruimte....

Ik ben er supercontent mee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.