Geplaatst: 2 september 201411 j Broedmachine, een kleintje voor 500 eieren.Foutje ?50?? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 2 september 201411 j Een nieuwe stoomkoker voor de groentjes van de vorige was.het draaiklokje versleten. Maar die.hou ik wel nog als extra steamer aan de kant.
Geplaatst: 3 september 201411 j Broedmachine, een kleintje voor 500 eieren.Foutje ?50?? Nee geen foutje, kleintje voor 500 eieren en grote voor 75 eieren.
Geplaatst: 4 september 201411 j Broedmachine, een kleintje voor 500 eieren.Foutje ?50?? Nee geen foutje, kleintje voor 500 eieren en grote voor 75 eieren. dan ben ik wel benieuwd naar een foto van de kleine voor 500 eierenen de grote voor 75 eieren.
Geplaatst: 4 september 201411 j De kleine voor 500 ms 500 (ouder model, zoals de ms 50 bruin)http://www.broedmachine.nl/index.php/broedmachines/broedmachines/slaglattenmachines/broedmachine-4.htmlDe grote voor 75 ms 50http://www.broedmachine.nl/index.php/broedmachines/broedmachines/slaglattenmachines/broedmachine.html
Geplaatst: 4 september 201411 j Sorry Jane Doe, Ik wil niet vervelend zijn maar als ik de hoeveelheid slaglatten en de afmetingen vergelijk dan tot de conclusie dat de eerste de kleinste is. En dat is degene met het kleinere aantal eieren toch ??? Broedmachine Model 50 SlaglattenCapaciteit 75 eieren (kip). Afmetingen: 48 x 41 x 57 cm€ 1.030,00 Broedmachine Model 500 SlaglattenCapaciteit 500 eieren (kip). Afmetingen: 62 x 90 x 73 cm€ 1.650,00 Groetjes, Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 4 september 201411 j Oh sorry dat ik je grapje niet gelijk door had Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 4 september 201411 j Foto!! De eerste probeersels 4 september 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 4 september 201411 j Is toch niet erg, mijn humor is ook een beetje ziekelijk. Ziet er goed uit Geedee.
Geplaatst: 4 september 201411 j Dat ziet er goed uit Geedee. En Jane Doe jouw humor is niet ziekelijk hoor volgens mij, of ik moet je nog beter leren kennen, misschien dan. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 4 september 201411 j Jane... ons een beetje in de war brengen... foei! Trouwens... duur zeg die dingen!! Heeeeel mooi Gee... goed gelukt zeg!!! Maar zie niet zoveel van de machien die dit mogelijk maakte...
Geplaatst: 5 september 201411 j Ja erg stout van me.Zijn gebruikte machines, niet nieuw en vedienen zich terug. Het beste voor de kipjes en andere dieren.Sultan krijgt zijn transportbox en mag mee knpv spelen. https://www.hokkendomein.nl/detail/282216/hondentransportbox-variocage-dubbel-large.htmEn Tiger heeft hetzelfde ligkussen als Sultan en een kunststof hondenhok in zijn penthouse.
Geplaatst: 5 september 201411 j Foto!! De eerste probeersels Gé, ik wil ook graag een foto zien van de machine zelf..enne quanta costa? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 september 201411 j Dat pasta-slierten / wokkels - maak ding staat toch rechts op de foto ? Geel met wit. Is dat plastic ?Voorzetstukken zie ik liggen ( mondstukken met ribbelsoortjes ? ) en een soort draaischaaf oid om de slierten af te knippen enzo ?
Geplaatst: 5 september 201411 j We willen graag een foto van het hele ding Bit..zodat we een idee hebben van vulopening en merk We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 september 201411 j Connie dat heb je goed gezien, maar een beetje humor mag toch wel <- dat zijn nou smilies. Daarmee kan je laten merken dat je tekst niet serieus is.
Geplaatst: 5 september 201411 j Sorry off topic, zal t niet meer doen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 september 201411 j Zo eentje..... kosten ??? 50 a 60 euro?? Heb m kado gekregen nadat ik maar blééf zeuren dat ik op marktplaats mis had gegrepen alwaar die werd aangeboden voor 20 en net voor mn neus aan iemand anders was beloofd **Geedee is nu weer blij en je hebt er geen kind meer aan....hele dag aan't spelen met pasta en pompoenpitjes....** nb....de limoncello is óók klaar.....én lekker hik....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.