Geplaatst: 18 april18 Apr 7 uren geleden, woldistel zei:gewortelde boompjes, @PetrasmoestuinOke, dank je. Ik wist niet hoe ik dit moest benoemen.
Geplaatst: 22 april22 Apr Hupelepupsoi zooi zaden om voor de herfst en voorjaar te zaaien in de kas.En wat knolselderijplantjes en een schattig bloemetje! 😊 happy Jo
Geplaatst: 22 april22 Apr Yesss, ons jaarlijkse uitje naar kwekerij Van der Plancke/ Bandus in Hummelo, en Tuincentrum Peer in Doetinchem! Ik kocht wat lieve viooltjes, een bonte salie, een eeuwige boerenkool (?), en zaadjes van een lage zonnebloem en een oranje snackpaprika. Maar bovenal was het gezellig facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Maandag om 15:083 d 240 liter potgrond. De Fleurella is bij Karwei nog steeds in de aanbieding (tot en met 30 augustus a.s. trouwens). Met Karwei-kaart 2 + 1 gratis. Netto kost een zak van 40 liter dan 4,53 euro.10 liter hydrokorrelsKuip van 65 literKoevoet/sloopbeitelBreed tuinschepje
Geplaatst: Maandag om 15:123 d Plus twee zwarte kweekkratten, laag model. Onze kweker verkoopt ze voor de borg-prijs. Goed om te weten. En het zaad van de lathyrus en de sla was te oud geworden. We kunnen weer even voort. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Maandag om 15:373 d Mooi lathyrus @Tanja65 😍Afgelopen week een graskantsteker, een nieuwe snoeischaar + vorkje (voor op de volkstuin) aangeschaft en niet op de foto een setje om thuis op de keukenkraan een tuinslang aan te kunnen sluiten.De afsluitkraan van de buitenkraan achter het keukenblok is ooit aangelegd door de vorige bewoner en draait inmiddels zo zwaar, dat ik het risico niet wil nemen dat ie ooit afknapt. En voor een setje van €12,- ga ik ook niet moeilijk doen. Zit goed en stevig vast. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik moest er even op wachten, maar ook deze zaden zijn binnen. Nu nog lege bakken creëren. Maar het meeste is voor het eind van het jaar (sla en postelein).Sommige zijn bijzonder ingepakt, waarschijnlijk hun eigen zaden.Ik kreeg er ook heel veel info bij van andere zaden (ook geneesachtige kruiden).
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.