Geplaatst: Gisteren om 11:191 d 5 minuten geleden, woldistel zei:Een rol slakkenbarrière want diezelfde had ik al en die doet het goed.Altijd interessant! Welke heb jij?Ben ook heel benieuwd naar je ervaringen met de Bokashi. Ook hier telkens twijfel 'zal ik' (ik ben voorlopig voor het wormenhotel gegaan). Keep us posted! gisteren om 11:221 d aangepast door Tanja65
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik had eerst zo'n kleine electrische tomatenpers van een paar tientjes en dat werkte op zich goed maar die ging al heel snel stuk. Vorig jaar zo'n passeerzeef gekocht maar als je een boel tomaten hebt krijg je wel lamme armen van zo'n ding en het gaat lang niet zo snel en goed. Na heel lang twijfelen toch zojuist zo'n semiprofessioneel ding gekocht die ze in Italië veel gebruiken. Wel een log ding en relatief duur, en mijn vrouw zal wel weer mopperen, maar ik ga ervan uit dat dit kwalitatief een heel stuk beter is, dat zo'n apparaat jaren mee zal gaan en als ie kapot gaat zijn onderdelen los te krijgen.
Geplaatst: 45 minuten geleden45 min 52 minuten geleden, driepinter zei:kleine electrische tomatenpersWat doet hij anders dan in een blender? Misschien rare vraag, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Worden de velletjes hiermee kleiner gemalen?
Geplaatst: 30 minuten geleden30 min Dit apparaat scheid de velletjes en zaadjes van de tomatenpulp. Dat komt er via een 2e uitgang uit. In deze link zie je hoe zoiets werkt.https://youtu.be/5uZNfwu1Vsc?is=EGUoxhHxSPi7RiPOEen blender hakt alles fijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.