Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je nieuwe aankopen

Featured Replies

Geplaatst:

Net wat Gaultheria soortjes besteld, shallon en procumbens, ben wel benieuwd wat daar nou weer vanaf gaat komen. Ook nog maar wat bosbessen, aardbeienplantjes en verschillende kruidensoortjes erbij gehaald. Een dezer dagen ook maar even een appel en pruimenboom ophalen bij het tuincentrum, het sprietje pruim wat ik van vreeken toegestuurd heb gekregen is aangevallen door m'n vernielzuchtige kat, dus daar moet maar een nieuwe in. Het was toch al niks, geef hem groot gelijk.

Geplaatst:

afgelopen week een mooie bestelling geplaatst bij zaadhandel van der wal.

Desiree ZAK 1 KILO

Framboos

Witte kruisbes

Knoflook Fokhagyma voorjaar

gele plantui Sturon(maat 10-21) 250 gr

Borage

Tagetes

Stekpotjes 7 x 7 cm. per 100 stuks

Verspeenpen

Spinazie Resistoflay

winterwortelen St.valery

Bieten of kroten Cylindra

Stok slabonen (staak bonen) Neckarkoningin, spekboon,

Bonenkruid, meerjarig

Basilicum grove (grofbladige)

Dille

Snijbloemen mengsel

bloemzaden Molucella laevis

Sierkalebassen Kleine soorten gemengd

Hysop

Mosterdkruid

wilde majoraan Oregano

Dcm meststoffen groentetuin

komt hopelijk deze week binnen, kan ik druk bezig met het verspenen.

Geplaatst:

Ging het dorp van Eibergen in (hoe alle Eibergenaren het centrum noemen - alleen buitenstaanders noemen dat Centrum).

Was op zoek naar kleine afsluitbare zakjes om m'n zaadjes in te doen, helaas onvindbaar ): Iemand suggesties?

Maar toen ik er toch was...

Hema:

2x Zaaikasje, klein, 5 pluggen

Zaad gemengde sla, gastronome

Zaad voor radijsjes, weet niet welke (raphanus sativus Saxa)

Zaad voor salie - yay voor random zaadjes kopen voor kruiden waar je niet eens zeker van bent dat je ze lust =D Ach ja, kan er altijd mamsie nog blij mee maken, of m'n lief.

Action:

3x 24 etiketten, 4 bij 5 cm

4 watervaste markeerstiften

1x 10 liter compacte kokos-potgrond - fijn luchtig spul om in te zaaien, zijn de paprikaatjes vorig jaar in gezaaid.

Read Shop:

Seasons Tuinen

Fresh Moestuinieren

Ik houd wel van die beetje tuttige blaadjes, vind ze wel lief. En staan hier en daar nog handige dingen in ook

Geplaatst:
  • Auteur
Was op zoek naar kleine afsluitbare zakjes om m'n zaadjes in te doen, helaas onvindbaar ): Iemand suggesties?

Gripzakjes heten die, http://www.moniss.nl/gripzakken-c-14.html Fijne site, snelle levering

Omdat het kan.

Geplaatst:

Bedankt! =D Had wel een andere site gevonden, maar die hadden belachelijke verzendkosten. Had je 100 zakjes voor 1 euro, ging dan 8 euro verzendkosten overheen

Geplaatst:

Ik heb 12 meter dakgoot gekocht om te bevestigen aan mijn houtstapelplaats en dan uiteraard nog een waterton om al dat kostbare vocht op te vangen.

Geplaatst:
  • Auteur

Door een emailtje naar moniss te sturen over een postzegeltarief, kunnen ze ze voor 88 cent opsturen :P

Omdat het kan.

Geplaatst:

Vandaag 30 zakjes zaad binnen gekregen met heeeeel veeeeel dank aan Erna

Kosten: €3,- excl verzendkosten. 2012032016512691941332258997.jpg

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

50 gripzakjes om de zaadjes in te doen, van Moniss, met dank aan Guus voor z'n goede tip =D

Geplaatst:

48 grootbloemige violen voor 5.98. 24 voor mijzelf en 24 als bloemetje voor mijn vriendin.

Geplaatst:

bij aldi vandaag tuingereedsschap gekocht

Geplaatst:

Zojuist wat plantjes besteld van:

- Evie 2

- Eve's Delight

- Malling pearl

Ben vooral erg benieuwd hoe die Eve's Delight zal zijn.

Voor het derde jaar op een rij heeft Veiling Zaltbommel de verkiezing van Lekkerste Aardbei 2011 gewonnen met het ras Eves Delight. Deze vond plaats op 2 september 2011 in Etten-Leur tijdens de Aardbei Demo Dag. "Er waren hiervoor negen landelijke inzendingen en wij hebben bewust gekozen voor deze heerlijke aardbei. Deze aardbei is door 120 mensen getest op smaak en de Eves Delight kwam wederom als beste uit de bus", vertelt Jack van Wijk van Veiling Zaltbommel.

http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=74781

Geplaatst:

Na het halen van een stel glazen oogjes voor't beren-maken-project van mama, nog ff de Hema ingeschoten en wat basilicum zaadjes gekocht. Heb allerlei soorten, maar had geen Genovese meer DAKANNIE!

Geplaatst:

Was na het bezoek aan de tandarts de om de hoek liggende Action in gedoken. Heb nog 6 van die lange antraciet grijze bakken meegenomen. We willen lekker veel sla zaaien zodat we elke week sla kunnen eten.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hout gehaald en zelf een hoge bak als die van intratuin gemaakt, perfect gelukt en ben er erg blij mee

En kon het weer niet laten, heb ook weer wat preiplantjes en chinese kool plantjes meegenomen, en nog meer aardappels, 3 parels en 3 donald

Schrijffouten onder voorbehoud

Geplaatst:

ook hier gereedschap bij de aldi

Geplaatst:

Hier ook, een nieuwe regenton van 210 liter.

Geplaatst:

Ik kwam een (voor mij) raar iets tegen in Duitsland gisteren en alleen de latijnse naam op de verpakking(sauromatum venosum) ....dus gekocht en thuis maar opzoeken wat het is:

een voodoolelie?

voodoolelie58581332404177.jpg

Geplaatst:

en moestuin van 50 vierkante meter en een kast om mijn gereedschap in op te bergen

Geplaatst:

sonderposten Uelsen Duitsland

6x zakjes zaad voor mijzelf

12 x zakjes zaad als kadootje voor een mevrouw uit Rusland die bij een collega van mij logeert

totaal 3.75 euro

Aldi Uelsen Duitsand

2x vliesdoek

1 uitkruidwiedertje

6 euro totaal.

Geplaatst:

Nieuwe aankoop; Zwitserse Munt! En die smaakt lekkerrrrr

Beetje citroen/munt achtige geur. Smaak.. net als of je een pepermuntje eet, veel beter van smaak dan normale munt vind ik. De chocolade munt stond eerst op nummer 1 bij mij, maar denk dat ik deze nu op nummer 1 zet. Ziet er ook uit dat hij even krachtig groeit als chocolade munt, krachtiger dus dan 'n normale munt. (mijn normale munt groeit hier tenminste minder dan de chocolade munt?)

Geplaatst:

Vandaag via marktplaats een kilo Helianthus strumosus (zonnewortel) gekocht voor €2,-

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

€0,50 op de rommelmarkt

2012-03-25-1955631332697361.402012-03-25-1912541332697383.392012-03-25-1968451332697401.39

Geplaatst:

Hé daar heb je mooi geluk mee gehad....mooi boekje

Geplaatst:
Haha, die Fries doet het wel goed met koopjes vinden of niet

En net met dank aan Hiha Miriam 30 2 liter potten gescoord. Kosten: af en toe een paar zaadjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.