Geplaatst: 3 november 20214 j Het begint een stuk kouder te worden. Er zat zelfs ijs op de auto. Komende nacht weer een koude nacht, daarna iets minder koud.Hopelijk hebben organische stoffen (lees levende planten) er iets minder last van, ik wil nog stekken van de yacon knippen ter backup.En ik ben vergeten enkele planten binnen te zetten. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 4 november 20214 j Hier is ook op woensdagmorgen de eerste nachtvorst geweest. Ik hoop niet dat er ook vorst aan de grond was op de moestuin, er liggen nog pompoenen. Ook is wat ik al lang vermoedde nu officieel: Koudste plekje van Nederland ligt in de Schoorlse duinen: 'Wij zijn apetrots'. Een duinpan vlak achter het klimduin in Schoorl is het koudste plekje van Nederland. Deze zomer is er in de duinpan een gemiddelde van 8,6 graden gemeten. Boswachter Leon Kelder kreeg uit handen van 'vrieskoujagers' Pieter Bliek en Karel Holvoet een grote bokaal uitgereikt. "We hadden al het breedste en het hoogste duin", vertelt hij aan NH Nieuws. "Nu ook de koudste, we zijn apetrots." Koudste plekje van Nederland ligt in de Schoorlse duinen: 'Wij zijn apetrots' - NH Nieuws De moestuin van Patrijs
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.