Geplaatst: 30 januari 20214 j Hallo Ik wil graag mijn aardbeien planten vervangen. Echter, ga ik die weer gewoon in de grond planten, of investeren in grote potten of goten? Afgelopen jaar was géén succes, en de kleinkinderen lusten ze zook graag! En wijzelf ook natuurlijk! Dank voor de tips.
Geplaatst: 30 januari 20214 j Welkom, Piet. Je kan doen wat je wil, in de grond, in bakken of in goten(?). Ik weet niet wat er mislukt is vorig jaar, dat schrijf je niet. Zelf heb ik alleen aardbeien in de vollegrond, wat toch wel de makkelijkste teelt is. Normaal zet je de nieuwe stekken begin augustus, maar vorig jaar heb ik dat in maart gedaan, net voor ze weer gaan uitlopen. Ook aangekochte frigostekken kan je in maart planten. Hier kan je zien hoe dat gaat: 14-3-2019 - De moestuin van Patrijs - Moestuin Forum Succes! De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 31 januari 20214 j wij planten in maart liefst frigoplantjes, a++ kwaliteit met al een flink wortelstelsel ze hebben al hun kou gehad, zullen minder lang narigheid oppikken, geven in juni of bij doordragers na wegplukken eerste bloempjes, vanaf juli
Geplaatst: 19 februari 20214 j Check anders dit topic: Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.