Geplaatst: 22 februari 201214 j Auteur Dan denk ik dat het breiwerkje jullie de das heeft omgedaan....heeft die hele club het hele jaar zitten breien?http://www.debergkneuters.nl/index.php/nieuws/de-optocht/voorbereidingen-t-taphukske/ Omdat het kan.
Geplaatst: 22 februari 201214 j Auteur Neu hoor dat valt reuze mee........... haha maar ben nou wel wat ziekjes. Omdat het kan.
Geplaatst: 29 februari 201214 j Auteur Zo de wagen is afgebroken kunnen we volgend jaar weer opnieuw beginnen, alle zooi ook opgeruimd.Zo dat was de wagen! Omdat het kan.
Geplaatst: 29 februari 201214 j Is toch wel jammer Guus, van al die uren die daarin hebben gezeten qua werk. [en plezier] op naar het volgend jaar.
Geplaatst: 13 februari 201313 j Auteur En ja hoor! De carnaval voor dit jaar zit er weer op! Natuurlijk weer een wagen gebouwd, ik ben vergeten om fotos te posten want de tijd vloog voorbij. Maar verder ik leef nog dus het was echt een mooie carnaval. Hier de fototjes van de wagen, dit jaar 3e geworden, en dat is voor ons al een grote overwinning! Dit jaar is er een pluktuin in ons dorp gekomen, daar ging de wagen dus over. Filmpje van de bouw:http://www.youtube.com/watch?v=gPT30UBPzEc&feature=youtu.be Filmpje van de optocht: Nou binnen kort weer afbreken en dan kunnen we wachten op volgend jaar. Omdat het kan.
Geplaatst: 13 februari 201313 j mooie wagen guusdus het grote feest der zuidelijke zotten zit er weer op!ik vond het al zo stil worden hier in lelystad Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 6 maart 201412 j voor iedereen op het forum........ want we kunnen wel zeuren.....maar genieten toch ook???? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 6 maart 201412 j Auteur carnaval was zeker weer genieten 2e bij de wagens ! Omdat het kan.
Geplaatst: 6 maart 201412 j haha dat ziet er wel heel:zen uit! proost mannen! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 6 maart 201412 j Ut Mooswief..een begrip in Maastricht. (ik vind haar wel thuishoren op een moestuinforum) Al jaren wordt zij omhoog gehesen op het vrijthof en kijkt neer op carnaval vierend Maastricht. Op dinsdag wordt zij om 12 uur 's nachts weer omlaag getakeld en ziet het Vrijthof zwart van de mensen die samen dan het volkslied zingen, nadat "Prins Carnaval" zijn speech gedaan heeft.
Geplaatst: 6 maart 201412 j eigenlijk is dat de greet..... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 maart 201412 j Geedee steken ze het Mooswief niet meer in de fik om 12.00 ?? Als ik me goed herinner deden ze dat in het verleden (1987-1990)
Geplaatst: 7 maart 201412 j Nee hoor!!! Nooit gedaan bij mijn weten. Dat moet iets anders geweest zijn. Als baldadigheid misschien, niet als traditie in elk geval.
Geplaatst: 16 februari 201511 j Facetten van het provinciehuis in Maastricht getooid in rood geel en groen...de Carnavalskleuren....dát is pas goed besteed belastinggeld Hé Guus!! geen wagen dit jaar??
Geplaatst: 17 februari 201511 j Hoihier in Groningen niks te bekennen van carnaval. Vind ik op zich wel jammer.in mijn geboorteplaats Gelderland waren er altijd optochten en veel gezelligheid dat mis ik hier wel een beetje.
Geplaatst: 8 maart 201511 j Auteur dit jaar meegedaan en we hebbe de eerste prijs in de wacht gesleept! Heel blij want het was tien jaar geleden dat we eerste waren geworden! Omdat het kan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.