Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen: Hydro

Hydro

Recommended Posts

Goedenavond! Graag wil ik mij aan jullie voorstellen. Ik ben een jongeman van 27 jaar wonende in het noorden van de provincie Groningen. Van kleins af aan ben ik al aan het moestuinieren. Waar het begon met het kweken van de hoogste zonnebloemen en later wat aardappelen en sperziebonen, is het inmiddels uitgegroeid tot het kweken van vele soorten groenten, fruit en bloemen. Ik maak gebruik van een kas van ongeveer 35 m² en nog een aantal (kleine) stukjes moestuin. Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met het experimenteren van het kweken van groenten (en inmiddels ook fruit) in verschillende hydroponics systemen met wisselende resultaten. 

Ik kijk er naar uit om veel van jullie te leren en mijn kennis met jullie te delen. Hieronder nog een kleine sfeerimpressie.

Kas1.jpg

Kas2.jpg

Kas3.jpg

Kas4.jpg

• Like 6

wow wat een opstelling en wat een rijke oogst. Je hebt hier goed over nagedacht..ik ben meer van de ouderwetse stempel..gewoon met de handen in de aarde.Maar leuk te zien hoe het ook anders kan.

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~