Jacqie21 Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Hallo mede-tuinliefhebbers, Ik ben Jacqueline , woonachtig in Krimpen aan den IJssel en inmiddels een jaar of 7 aan het moestuinieren en binnenkort begin ik met een deel siertuin. Dit alles in mijn achtertuin , misschien niet zo groot maar naast andere hobbies is het goed te doen. ik hoop hier veel te leren en wat tips mee te krijgen... want dat vind ik soms een nadeel van het tuinieren in je eigen achtertuin... je moet alles zelf uitvinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 welkom! 🖐️ hier eens langsgaan? klik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 21, 2021 Share Posted March 21, 2021 Gewoon je vragen over de schutting roepen 😉 of anders hier vragen, dan hoeven we ons niet te vervelen. Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacqie21 Posted March 25, 2021 Author Share Posted March 25, 2021 (edited) Bedankt voor alle aardige reacties 😊 Bedankt voor de tip Robo maar voor mij wegen de voordelen van het tuinieren in de eigen achtertuin nog op tegen die van die van de volkstuin....vooral dat ik elk moment van de dag/avond even kan kijken hoe alles gaat. Ik zal straks wat foto's plaatsen....al staat er nog niet veel maar dat komt wel later. Foto 1 In februari geplant Malus red sentinel Foto 2 border 4x1,5 waar eind april de sierbeplanting komt Foto 3 kasje, de brommer maakt later plaats voor groente in potten Zaailingen ( courgette, Oost-Indische kers, watermeloen Sugar Baby en puntpaprika ) mogen vast wennen , de laatste twee gaan alleen naar buiten als het 20+ graden is. Bovenaan zie je héél kleine sprietjes lente ui Foto 5 witte druif ( ben even de naam kwijt, komt nog ) Edited March 31, 2021 by Jacqie21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts