Jump to content

Featured Replies

Posted

Gezocht, zaden van de puntarella. Heb jij dat dit jaar gekocht en wil je een half zakje met mij delen?( er zitten vaak honderden zaadjes in genoeg voor enkele jaren.)

Ik betaal natuurlijk het halve zakje en de postzegel, of stuur je iets terug, bv tomatenzaad.

BCD8D551-4D87-45F3-BE64-FE3A5187851C.thumb.jpeg.c94986d9d6040a943e841f1ab3e70670.jpeg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Dat heb ik jaren geleden gekregen (ook via het forum) en gezaaid. Heb het helaas niet meer, anders had je alles zo mogen hebben. Ik vond het niet zo lekker namelijk.

Wat bedoel je Jet? Die kan je gewoon bestellen bij van der Wal 

Of verstuurt die niet naar jou?

Zal ik dat voor je doen? Stuur ik het wel door. Kleine moeite.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

• Author

Ja joh ik zie het, ik had ooit zaden, een groot pak, veel te veel en na een paar jaar is het zaad over datum. En ik had een veel hogere prijs in het hoofd. Dus ik dacht een pakkie delen. Maar dit is een mooie aanbieding, ga ik doen, ze versturen het wel naar mij, merci, toch bedankt😀

Ik heb het wel maar het zaad is niet zo nieuw meer, dus geen idee of dit veel in kiemkracht inboet.... wil best wat opsturen.

• Author

Dank je wel ik ben al bezig het bij een zaadbedrijf  te bestellen.📮📬✉️