suustuin Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Oh de foto is een beetje groot... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Mooi gedaan hoor...zo uit t losse handje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Knap gemaakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Oh gaaf zeg! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
suustuin Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 @geedee nee hoor niet uit de hand, hij heeft een computergestuurde frees gemaakt. Hij kan elk plaatje/logo etc in hout frezen. Handig zulke familie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Aha!!! kunnen we bestellingen bij m plaatsen Lijkt me gaaf zo'n houten bordjes bij mn plantjes met "tijm, Oregano, Basilicum enz enz Neem je die mee naar moestuindag en ruil jij die voor plantjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thessa Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 dan heb ik ook wel een bestelling !! en genoeg te ruilen wat supper mooi ! Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Aha!!! kunnen we bestellingen bij m plaatsen Lijkt me gaaf zo'n houten bordjes bij mn plantjes met "tijm, Oregano, Basilicum enz enz Neem je die mee naar moestuindag en ruil jij die voor plantjes wauw dat zou wel heel tof zijn en het etiket probleem een x oplossen, maarja zal wel duur geintje zijn Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 waanzinnig prachtig !! Echt. Heeeel mooi Maar die frees zal niet kleinere kunnen maken dan een bepaalde minimum-maat ? Houten bordjes zijn wel klein he ? Deze is echt groot.prachtig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suustuin Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Leuk die enthousiaste recties, ik zal ze doorgeven! Het kleinste freesje is 1mm dus de lijnen zijn minmaal 1mm breed. Het kratje op de foto is ongeveer 30x20x10 cm. Ik denk dat letters van 1 cm hoog wel mogelijk zijn. Volgensmij rekent hij 0,50 cent per letter (van 1 cm hoog), dan zit je voor een bordje toch wel gauw op een paar euro's (incl. het hout en inkleuren van de letters). Voor een paar kruiden wel leuk maar als je je hele tuin er mee vol wilt zetten een beetje teveel van het goede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts