Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het mini moestuintje van Jeanne in 2012

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

O ik lees het nu pas, nu te donker voor foto's ondertussen 4 beginnende aardappelplantjes boven,piep klein Ik zal morgen proberen er foto's van op te zetten.

Nu had ik eigenlijk een vraag en weet niet waar ik het neer moet zetten,dus dan maar onder mijn eigen topic In de pvc kast is het overdag nu met de zon 45 gr. als ik het open doe dan is het 35 gr op deze dagen dan hé Alleen s'nachts is het natuurlijk kouder,maar zou ik daar nu de tomaten paprika in kunnen zetten bedankt alvast.

Geplaatst:

oeeewww ik ben echt heel erg benieuwd naar je aardappels! Hier liggen ze ook lekker in de aarde. Verwacht ook snel groene kopjes boven de grond

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:
  • Auteur

Inifite,als ik het een beetje goed heb dan was jij 1 week later als ik denk? In mijn andere 3 manden is er ook nog niets te zien hoor, die heb ik ong 1 week later gepoot, maar daar zal,net als bij jou,in het weekend of volgende week ook wel leven in komen.

Geplaatst:

Ik moet nog beginnen met poten....het gaat goed bij jou he? Jeanne?

Geplaatst:
  • Auteur

Hoi Geedee, ja in 1 mand zie ik leven in de andere 3 nog niet maar zijn ruim een week later gepoot, we wachten met spanning af.

Geplaatst:
  • Auteur

De houten bak met oa de erwten en peulen

hobby-02551471332436447.jpg

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

hobby-02680891332436504.jpghobby-02793391332436606.jpghobby-02857701332436646.jpghobby-02934721332436679.jpg

In de glazen bak doet de knoflook nog steeds zijn best.

Dit zijn de roseval komen nu 7 plantjes boven[wel moeilijk te zien]

Zelfs de charlotte is er een van boven gekomen.

In de emmers de erwten en peulen

Geplaatst:

Leuk Jeanne!!!

Wat heb je nog meer in de koude bak staan? Lijkt op sla maar kan het niet goed zien Helemaal rechts zijn denk ik je worteltjes?

Vind je manden ook erg leuk!!!

Geplaatst:

Dat in die houten bak ziet er goed uit Jeanne

Ik ben benieuwd wat je aardappeltjes doen. En hoe ze je smaken gaan.

Good things come in small packages

Geplaatst:
  • Auteur

Miranda,je hebt het goed, staat wat sla en worteltjes tussen

Helly, zouden de eerste zelf geteelde aardappeltjes zijn ,dus ben ook reuze benieuwd,als er nu maar geen ziektes komen of de colorado kever.

Geplaatst:
  • Auteur

Nog even een emmer met sla, waar ik zelf de ruimte niet meer voor heb, maar is voor mijn buuf en over buurman bestemd.

hobby-03078521332436710.jpg

Geplaatst:

Jeeee ik zag net een 'vulkaantje' in mijn aardappelmand. Je rosevallen komen dus op

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:
  • Auteur

Leuk, ook best snel hé? succes

Geplaatst:

Wat ben je geniaal en creatief bezig! Jammer dat je niet een grote bak voor je groentetuintje mag gebruiken. Dan kan je echt los gaan. Die manden en vooral je kasjes-oplossingen vind ik erg handig. Ik blijf je volgen!

Geplaatst:
  • Auteur

dank je, als ik het voor elkaar krijg om ook een blog te maken ik heb niets met computers, ken er ook niets van,na heel veel pogingen uiteindelijk gelukt om foto's te plaatsen, en nu weer deze verandering. vele zijn blij, ik niet ha ha,maar jij bent ook goed bezig zeg! en o ja ik volg alles

Geplaatst:
  • Auteur

Gezien super bedankt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.