Guus D Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Geplaatst: 30 december 2011 Na veel regenval kunnen we niets doen op de grond, veel ste nat, nu nog een keer uitmeten waar de grens is, mijn oude tuintje is omgespit en klaar voor het gazon om te zaaien. Omdat het kan.
Menph Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Mooi project! Veel mogelijkheden. Benieuwd naar alle vorderingen.
Guus D Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Geplaatst: 2 januari 2012 Ik ben benieuwd of ik er volgend jaar kan gaan telen......grond is veelste nat, zak met mn tuintrekkertje 3o cm diep. Maar verder al veel karren met afval naar de mileustraat gebracht, en nog wat bomen/struiken gerooid, en de bomen opgesnoeid. Omdat het kan.
Eva Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 tuurlijk Guus!je vind wel een manier om goed af te wateren...
Guus D Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Geplaatst: 3 januari 2012 (aangepast) Nog 10 cm en dan loopt de sloot over, dus ook de plak grond 3 januari 2012 aangepast door Gast Omdat het kan.
Helly Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Plank grond? Dat word dan scheppen jongeman. Of je vind zelf een constructie uit waardoor je dat water kan opslaan en kan gebruiken in je toekomstige moestuin Good things come in small packages
Kruidje Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Haha, dan moet je toch weer een vijver graven Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Guus D Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Geplaatst: 3 januari 2012 Ja nou is het gewoon wachten todat het zakt, we waren van plan om er wat stukken dranaige op onze sloot aan te sluiten, Omdat het kan.
Eva Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 het water staat hier in friesland ook enorm hoog...zo hoog heb ik het in 10 jaar nog niet gezien. ik wil eigenlijk niet eens weten hoe erg het nu op de moestuin is...
Nicolette Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Bij ons staat het grondwater ook erg hoog. Voor je het weet klagen we weer over droogte
Guus D Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Geplaatst: 18 januari 2012 Nou weer even een update, is van deze week. Vanuit de boomhut.Bovenaanzicht:De tuintractor, met de nieuwe verlichting: Omdat het kan.
Bit Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Super Guus ! Lekker bezig. Het 1e waar ik aan denk bij het zien van de nieuwe foto's : G R O O O O T !
geedee Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Wowwww Daar kun je heel wat groente én dennetjes kwijt!!!
Helly Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Aparte verlichting op je trekker Guus Good things come in small packages
jeanne-heijmans Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Ontzettend groot Guus, Krijg je dit allemaal op tijd af voor het nieuwe seizoen? ziet er nog nat uit hé? en er komt weer zoveel neerslag. maar in ieder geval succes. Hoe kan je het allemaal combineren met school,petje af hoor.
Guus D Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Geplaatst: 24 januari 2012 @helly, ja er zit alles op, Zwaailamp, voor-achterlicht, richting aanwijzers, toeter. @geedee, ja heel veel dennen en groenten spul, komt ook nog gras voor de geiten. De heg is nu ook binnen, dus als het droger is kunnen we die planten. Omdat het kan.
Guus D Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 Vandaag weer wat foto's gemaakt:De net geplaatse heg.De kas Omdat het kan.
geedee Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 En een nieuwe avatar Ben je daar de hond aan het uitlaten
Jorieke123 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Altijd zo verwarrend... mensen met een nieuwe avater. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Guus D Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 IK heb de oude avatar weer terug gezet, die nieuwe was ineens weg Omdat het kan.
laartje78 Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Wat een lap grond!!! wens je veel succes!!!
geedee Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 IK heb de oude avatar weer terug gezet, die nieuwe was ineens weg Die is natuurlijk op de vlucht voor die hond
Guus D Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 Zoo, weer even een update; Vorige week gezaaidTuinbonen, paprika, pepers. De rest wordt morge gezaaid ben om 11:15 weer uit dus tijd zat. Verder heb ik stoep gelegd, een begin voor in de nieuwe tuin strax, Ik heb van WesleyB nog rabarber planten gekregen, deze gaa ik ook nog planten. Verder een kruidenhoekje ingericht en gespit(prei en winterbloemkool) Omdat het kan.
Aanbevolen berichten