Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na veel regenval kunnen we niets doen op de grond, veel ste nat, nu nog een keer uitmeten waar de grens is, mijn oude tuintje is omgespit en klaar voor het gazon om te zaaien.

Omdat het kan.

Geplaatst:

Ik ben benieuwd of ik er volgend jaar kan gaan telen......grond is veelste nat, zak met mn tuintrekkertje 3o cm diep. Maar verder al veel karren met afval naar de mileustraat gebracht, en nog wat bomen/struiken gerooid, en de bomen opgesnoeid.

Omdat het kan.

Geplaatst: (aangepast)

Nog 10 cm en dan loopt de sloot over, dus ook de plak grond

aangepast door Gast

Omdat het kan.

Geplaatst:

Plank grond?

Dat word dan scheppen jongeman. Of je vind zelf een constructie uit waardoor je dat water kan opslaan en kan gebruiken in je toekomstige moestuin

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ja nou is het gewoon wachten todat het zakt, we waren van plan om er wat stukken dranaige op onze sloot aan te sluiten,

Omdat het kan.

Geplaatst:

het water staat hier in friesland ook enorm hoog...zo hoog heb ik het in 10 jaar nog niet gezien. ik wil eigenlijk niet eens weten hoe erg het nu op de moestuin is...

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Nou weer even een update, is van deze week. Vanuit de boomhut.

Bovenaanzicht:foto005579431326905510.jpgfoto005471421326905509.jpgfoto005375581326905508.jpg4_foto005677571326905506.jpg

De tuintractor, met de nieuwe verlichting:4_foto005677571326905506.jpgfoto005712811326905504.jpg

Omdat het kan.

Geplaatst:

Super Guus ! Lekker bezig. Het 1e waar ik aan denk bij het zien van de nieuwe foto's : G R O O O O T !

Geplaatst:

Ontzettend groot Guus, Krijg je dit allemaal op tijd af voor het nieuwe seizoen? ziet er nog nat uit hé? en er komt weer zoveel neerslag. maar in ieder geval succes. Hoe kan je het allemaal combineren met school,petje af hoor.

Geplaatst:

@helly, ja er zit alles op, Zwaailamp, voor-achterlicht, richting aanwijzers, toeter.

@geedee, ja heel veel dennen en groenten spul, komt ook nog gras voor de geiten.

De heg is nu ook binnen, dus als het droger is kunnen we die planten.

Omdat het kan.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst:

Zoo, weer even een update;

Vorige week gezaaid

Tuinbonen, paprika, pepers. De rest wordt morge gezaaid ben om 11:15 weer uit dus tijd zat. Verder heb ik stoep gelegd, een begin voor in de nieuwe tuin strax, Ik heb van WesleyB nog rabarber planten gekregen, deze gaa ik ook nog planten. Verder een kruidenhoekje ingericht en gespit(prei en winterbloemkool)

Omdat het kan.

• Nieuwe aanmaken...