Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Aanbiedingen voor de moestuin 2012

Featured Replies

Geplaatst:

Deze kluns stond dus vandaag bij de aldi.. Pff.. Ik moet echt leren lezen.. Ik heb nog wel ff inkopen gedaan bij de action.. Dichte wasmanden voor mijn bonen en erwten..

Geplaatst:

bij Garden Seeds

Tijdens de Tuin Idee 2012 1 t/m 4 maart geen verzendkosten bij uw bestelling.

@ Jorieke ze hebben bij Bulk zaden restanten 5 kg bladkoolzaad of splijtkool voor 20 euro

Geplaatst:
Deze kluns stond dus vandaag bij de aldi.. Pff.. Ik moet echt leren lezen.. Ik heb nog wel ff inkopen gedaan bij de action.. Dichte wasmanden voor mijn bonen en erwten..

Hihi, oeps! Ja, bij de aldi zetten ze altijd al vrij ver van te voren de acties op de site..wel handig

Geplaatst:

Thanks Geedee. Ze noemen alleen beide koolsoorten 'eeuwig moes', en er staan geen latijnse namen bij? Bladkool is volgens mij namelijk totaal wat anders (o.a. eenjarig) dan eeuwig moest

Geplaatst:

Hihi, oeps! Ja, bij de aldi zetten ze altijd al vrij ver van te voren de acties op de site..wel handig

Wel makkelijk dat ik er nu ben geweest.. Weet ik ddl precies waar ik moet gaan zoeken..

Geplaatst:
Thanks Geedee. Ze noemen alleen beide koolsoorten 'eeuwig moes', en er staan geen latijnse namen bij? Bladkool is volgens mij namelijk totaal wat anders (o.a. eenjarig) dan eeuwig moest

Ik zag het...heb ff gegoogeld op Collard Georgia en zie bij de afbeeldingen die van garden seeds er erg tussenuit springen, als zijnde heel anders....verder heb ik er geen verstand van maar moest meteen aan je varkentjes enzo denken

Geplaatst:

Vandaag even een aantal dingen gekocht:

1x Tuinkas (bij Lidl) voor 60 euro

2x Peterseliestekjes bij de groenrijk (2 voor 1,60 euro)

1x Stabtomate (in het duits geschreven op verpakking) voor 0,90 eurocent bij groenrijk

1x binddraad bij Action (0,89 cent)

1x plantenklemmen voor 1,00 bij Action

Dus voor een leuk bedrag wat leuke spullen

Gr tuin1991

Altijd bereid om te leren

Geplaatst:

Vanaf 7/3 zijn er zaden te koop bij de Aldi. €0,29, Maar dit zal wel vanaf zijn. Ik citeer: Diverse groente-, kruiden en bloemsoorten.

10 Liter zaai- en stekpotgrond €1,49 per stuk.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:
Vanaf 7/3 zijn er zaden te koop bij de Aldi. €0,29, Maar dit zal wel vanaf zijn. Ik citeer: Diverse groente-, kruiden en bloemsoorten.

10 Liter zaai- en stekpotgrond €1,49 per stuk.

Bij elke Aldi markt?? Dan ga ik er in schagen even heen..

Altijd bereid om te leren

Geplaatst:

Het stond in de folder die we vd week door de bus kregen. Is de folder landelijk?

Anders zou je even op hun site moeten kijken.

Geplaatst:

volgens mij is aldi landelijk.

Volgende week bij de vomar potgrond 20l voor 0.39!

Geplaatst:

Dat is wel extreem goedkope potgrond, ik vraag me dan altijd af of de kwaliteit wel goed is.

Maar moet je bv een border opvullen lijkt mij het mooie deal.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

De aanbieding staat ook hun website dus zal inderdaad landelijke folder zijn.

Geplaatst:

Volgende week bij de vomar potgrond 20l voor 0.39!

Dat is inderdaad heel erg goedkoop .....

Weet je zeker dat het potgrond is en geen tuinaarde?

Je hebt ook wel eens tuinaarde (om op te hogen) Soms ook bemeste tuinaarde(die is weer iets duurder) en die zijn goedkoper dan potgrond

Geplaatst:

Ik heb die aanbieding ook zien staan in de folder. Was inderdaad potgrond. Maar voor dat geld vraag ik me wel af of het goed spul is.

Geplaatst:

Even met zo'n staafje van bij Aveve laten testen

en als die geslaagd is, inslaan die potgrond zoveel je kunt dragen

Geplaatst:

wat test dat staafje?

ik heb hier nog staafjes van welkoop liggen, maar is volgens mij kalk test

Geplaatst:

Deze week bij de welkoop: potgrond 3 halen 2betalen

Omdat het kan.

Geplaatst:
Wel is waar (nog) niet in de aanbieding, maar de Hema heeft weer spulletjes voor de tuin

Ik zag een kruiden kistje en sla kistje (8.95) bloemen zaden, potjes met peperzaden, tomaten zaden of aardbeien zaden.

En zoals de Hema dat kan zag het er allemaal weer erg gezellig uit

die potjes met aarbei, peper , tomaat enz kosten 5,25 en 3 voor de prijs van 2 deze week

Geplaatst:

Dat wordt woensdag naar de aldi toe

Geplaatst:
Dat wordt woensdag naar de aldi toe

Ik overweeg zelfs om woensdag ochtend vrij te nemen Anders vis ik weer eens achter het spreekwoordelijke net

Geplaatst:

Dan zal ik wel een paraplu meenemen zodat je de rest van de klanten daar weg kunt steken (A) haha

Geplaatst:

Vorig jaar was ik er op het moment dat ze open gingen... 5min later was ik niet meer de enigste bij de zaden zakjes...

Gelukkig woensdag ochtend geen les (Behalve die praktijk cursus: Zelf beheersing)

Geplaatst:

hahaha, de aldi wordt overmorgen overwelmt door moestuiniers! Ook ik ga er één zijn!

Ik ga vooral voor de zaadzakjes.. voor 29 cent kan je nog eens experimenteren!

Geplaatst:
Deze week bij de welkoop: potgrond 3 halen 2betalen

Dat zijn 70 liter zakken. Mooi prijsje maar niet te tillen door mij. Ik heb een kapotte schouder.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.