Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Hm, hier hebben ze last gehad van droogte, ze zijn nog niet zo hoog. Maar het zijn toch ook gewoon van die struikvorm boompjes? Geen half of hoogstam. Er zullen vast takken zijn die hoger gaan komen, maar de top is er uit. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
sannie Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 lidl heeft v.a. donderdag meststoffen en compost versnellers en andere dingen voor in de tuin.zoals balkonbakken, drukspuit etc....
Gemma Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Heb vanmorgen de kweekbakjes van de Action gehaald.Mooie stevige bakken met mooie harde kap.Geen geld voor 2,49.Heb er gelijk 4 gekocht. ( 2 staan er al vol met meloen, courgette, komkommer, rode boerenkool, ijssla, kropsla en paksoi ) http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
opstee Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Als jullie dan toch naar de Action gaan voor de kweekbakjes;neem dan ook die blokken compacte potaarde mee van 62 centjes.Water erbij en 10 ltr. prima kweekgrond. Vakantieboerderij en paardenweidegang in landelijk Zuid-Hollands buitengebied.www.opstee.marktplaza.nl
hansm Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Die potgrond is niks waard planten doen het echt slecht erop. Players only love you when they're playing.
opstee Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Bij mij juist een succes. Gaat veel sneller als gewone potgrond en direct verspenen/uitpoten. Vakantieboerderij en paardenweidegang in landelijk Zuid-Hollands buitengebied.www.opstee.marktplaza.nl
jasmin Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Ik ben dat spul aan het proberen als diepste vulling voor grote plantenpotten... en ook mengen... ik probeer het een en ander... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
hansm Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Wat gaat er sneller, verder denk ik dat het nogal zure grond is geschikt voor weinig dingen, en zeker niet om groentezaailingen in te verspenen. Players only love you when they're playing.
Pelgrim Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Dat blokje van de Action is geperste, gedroogde turf, geen potgrond. Ik gebruik het om de zaden op/in te laten kiemen als test. Gaat als een speer.
Pelgrim Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Zojuist even bij de Lidl langs geweest. Met name voor de onkruidsteker. Een grote teleurstelling. Heel slap aluminium en eenvoudige kunstof delen. Mijn verwachting is dat ik die steker snel verdraaid en/of verbogen heb op mijn kleigrond. Niet meegenomen dus.
appelvrouw Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Wat was dat dan voor een steker? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
greetje11 Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Deze Jet.http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_29248.htm
Pelgrim Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Dat is hem inderdaad. Naast dat het aluminium vrij 'slap' in de hand ligt, vind ik ook de groene kunststof delen zeer kwetsbaar.
manolito Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 ik vind die blokken geperste grond van de action ook erg handig, het is trouwens geen turf maar kokosvezel. Ik wel zo'n pak met heet water (gaat veel sneller, in 5 minuten klaar) en meng het dan met een halve zak potgrond van het tuincentrum, zo krijg je een veel luchtiger mengsel. ik heb de afgelopen weken alles verpot met dat mengsel en gaat heel goed vind ik. eerste blok wat ik had heb ik zo gebruikt zonder potgrond erdoor te mengen en ook dat gaat goed, hoewel ik toch liever het mengsel met potgrond gebruik. ik voed de planten toch bij want ik denk niet dat er veel voeding in zit. Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Eva Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 ik gebruik cocopeat voor van alles....maar het liefst meng ik het met potgrond en zand om zaaigrond te maken.het wil prima het enige wat niet klopt is dat je er tien liter aarde van kan maken.als je zoveel water gebruikt wordt het geheel een waterige drab.het droogt ook bijzonder snel uit....maar het blijft altijd luchtig!
opstee Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Werk jij daar misschien?? Nee, ik werk niet bij de Action, maar ben wel gek op deze winkel.Betreft die blokken potgrond;ik leer op dit forum veel als herstarter - 20 jaar geen tuin gehad - door alleen al mee te lezen.Heb dus het turfblok eerst gebruikt in de kweekkasjes ( van Action) op op te kwekenen verspenen doe ik dus nu met een mengsel van potgrond en turfmengsel. Leuk forum trouwens!! Vakantieboerderij en paardenweidegang in landelijk Zuid-Hollands buitengebied.www.opstee.marktplaza.nl
Yuckotheclown Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Vanaf volgende week bij de praxis in de aanbieding..Vertikaal tuinieren van elho
dennislp Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 hoe duur? Bij de Action zijn die bakken standaard €1,30 per stuk dacht ik > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Best wel grappig, maar het moet veel groter, dit is denk ik te klein om plantjes fatsoenlijk in te houden, dat gaat denk ik teleurstellen.Maar idee is hardstikke leuk. Players only love you when they're playing.
geedee Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Nou hij is wél leuk om je kiemgroenten op je ontbijttafel in te laten groeien....heb je elke dag wel een bakje dat je kunt slopen...ehm...opsnoepen en een paar radijsjes...moet ook kunnen
dennislp Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Rucola torentje > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Valt me mee dat nog niemand die toren heeft nagemaakt ipv gekocht lijkt mij niet heel moeilijk. Players only love you when they're playing.
geedee Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Ja, precies...was er ook al over aan het denken...en dan doe ik ze per drie aan elkaar vastmaken en zet ze dan los op elkaar....makkelijk met zaaien/oogsten in de bovenste kan best een beetje pluksla......en dan laat je ze buiten groeien en als het bijna te oogsten is mogen ze op de toren aan de eettafel.
hansm Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Dat gaat omvalen bij je GD, moet een stuk hout in het midden waar je ze aan vast maakt. Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten