Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Net koude bak gehaald in de Lidl (België) van 1m op 60 cm voor 29€.

Geplaatst:

De Action heeft gave goedkope grote bloempotten van kunstof, 40 cm antracietgrijs (model-ouderwetse-roodsteenpot)

nog geen 7 euro.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Levengevaarlijke tip!

Ik kom net terug van de Lidl Frankrijk.Alhoewel het daar 10 cent duurder is dan in DL is het nog steeds _zelfs voor Hollandse begrippen- erg goedkoop.

Ik ging alleen ff kijken en k wam terug met zak vol..ken je die reclame van die oude vrouw in een of andere supermarkt..Nog een euro..weer een euro..maar dan : ook maar 29 cent..weer maar 29 cent..alles hup in het karretje

Ik heb eens goed gekeken en denk dat wat ze in Nl misschien niet zullen verkopen de gele boterbonen zijn..Daar heb ik twee zakjes van twee soorten van gekocht, die bied ik nu ter ruiling aan!Ik zal het ook nog wel even zetten bij mijn zadenlijst en ruilen voor de moestuindag..Het zijn de Brittle Wax en de Kinhorn Wax..zie foto.img414961891329401793.JPG

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Net koude bak gehaald in de Lidl (België) van 1m op 60 cm voor 29€.

Hier nog eentje (weliswaar in DE, maar het is ongetwijfeld dezelfde bak )

Ik heb er al 1 (dezelfde) en die bevalt uitstekend.

Geplaatst:

Felco snoeischaar is ook weer in de aanbieding bij de boerenbond/welkoop. Verder ook potgrond maar dat vind ik geen toppertje in kwaliteit...

tot 24 februari

felco-snoeischaar43841329404249.jpg

Geplaatst:

De afgelopen dagen bij verschillende bouwmarkten geweest (Gamma, Karwei, Praxis). Overal zijn de sneeuwschuivers en het strooizout in de aanbieding .

Verder ook overal verschillende kortingsacties (20 -25 %). Wat en hoe verschilt per keten, voor details moet je zelf even op de websites kijken. Het was teveel en te verschillend om het allemaal te onthouden. Maar er zat ook allerlei tuinspul tussen.

Oh ja, bij de ikea Groningen, in de koopjeshoek, nog steeds allerlei vitrinekastdeuren voor 1 of 2 euro, stapels!

aangepast door Gast

Geplaatst:
Felco snoeischaar is ook weer in de aanbieding bij de boerenbond/welkoop. Verder ook potgrond maar dat vind ik geen toppertje in kwaliteit...

tot 24 februari

felco-snoeischaar43841329404249.jpg

dat is een hele mooie prijs voor een Felco!

Geplaatst:

Volgende week moestuin spullen bij de Lidl Nederland, o.a. kweekbaken 4 stuks voor €7,- dacht ik.

aangepast door Gast

“Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka

"De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi

Geplaatst:

In welk land?

Geplaatst:

Als we toch internationaal gaan doen.

Aldi Zwitserland krijgt de 23ste tuin aanbiedingen.

Laat nou net mijn ouders daar heen gaan

Geplaatst:

Action heeft ook stapelbare aardbeienpotten van elho (maar niet meer in De Bilt ), en plantenclips.

Geplaatst:
Action heeft ook stapelbare aardbeienpotten van elho (maar niet meer in De Bilt ),

Das toevallig, kwam ze net tegen bij de action en wou hiero het gaan posten, ik denk zelf dat ze best handig zijn, alleen vraag ik me af of ze wel genoeg ruimte bieden voor aardbeien.. Denk dat kruiden beter werken.

Zien er zo uit voor de mensen die het willen zien:

Enkele bak:

em.header.elho_green_basics_growset_2.jpg

Gestapelde bak:

em.header.elho_green_basics_growset_3.jpg

€1,29 bij de action (per bak) , in de kleuren bruin wit en grijs.

Volgens internet kan je er maximaal 5 stapelen.. zal daarna wel instabiel raken denk? Of je moet ze vast lijmen.

aangepast door Gast

Geplaatst:

Gaaf, jammer dat de winkels al dicht zijn!

Dinsdag maar ff langs rijden

Geplaatst:
In welk land?

Nederland

“Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka

"De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi

Geplaatst:

Aan de brood bakkers onder ons MAKRO aanbieding Soubry volkoren broodmix 5 kilo wit,6 granen ,boeren of volkoren 4,77van dinsdag21 febr 5 maart.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

voor de broodbakkers die echt goedkoop willen: in duitsland kun je bij de lidl en aldi pakken broodmix (kant en klaar) kopen van 1 kilo voor 79 cent! Wij hebben nu 6 of 8 soorten ofzo om te proberen... nu gaat het zonnebloembrood met 20 % pitten (!) in de oven... het vitalbrot was lekker maar wel enigzins 'duits'...

Geplaatst:

Volgende keer beetje extra gist erbij in

Ik ben ook fan van de mixen

Geplaatst:

Klopt Jorieke, in NL zijn ze duurder.

Geplaatst:

Hier wel ja, volgens mij in NL ook...

Geplaatst:
het vitalbrot was lekker maar wel enigzins 'duits'...

1 x heb ik op vakantie in Triest een super broodbakmix gekocht. Het was met veel rogge ( roggemischung?)en precies het soort brood waar ik gek op ben.Ik denk daar nog met wheemuth aan terug

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.