Bit Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Een bakje koffie, met bonbon, wat handen schudden ( ik zoen niet ) eventueel ook een goeiedag wensen her en der, vooral de tuin wat langer heel goed bekijken, nog een kopje koffie, met bonbon... en dan ga ik weer hoor.
geedee Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 ( ik zoen niet ) Ik ook niet...ben een kille Limbo
appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Wij Fransen zoenen iedereen minstens 4 x!! Ik doe dus vette lippenstift op..van dat rode We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Heylane Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Wij Fransen zoenen iedereen minstens 4 x!! Ik doe dus vette lippenstift op..van dat rode
LEOnie211 Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 ik zou wel willen komen , weet alleen niet of ik wel vrij ben dan. Is het nog mogelijk om laatste moment aan te melden?
Jorieke123 Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Geplaatst: 20 maart 2012 Ja hoor, is goed. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
LEOnie211 Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 oh gelukkig zijn erg laat met het rooster deze keer
LEOnie211 Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 mijn rooster is helaas binnen en ik moet de 20ste werken jammer volgende keer beter
joke81 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 joepie! ik heb voor mijn verjaardag (eind mei) van mijn ouders een vervroegd verjaardagscadeau gekregen: een overnachting in het weekend van de moestuindag, in de buurtik ben superblij!!
geedee Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Da's leuk! Hotel Zelhem krijgt het nog druk rond Hemelvaart
thea Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Zie..www.bedandbreakfast.nl/voor bij gewone ! mensen te overnachten.10 adressen vanaf 50,00 euro http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
jeanne-heijmans Geplaatst: 31 maart 2012 Geplaatst: 31 maart 2012 Jorieke ik zet het even hier neer,ik kan niet meer vinden waar je dit vroeg, bijen was. Mijn zoon werkt op landgoed heerlijkheid Mariénwaerd. misschien heb je er weleens van gehoord,je kan het ook googlen,nu in ieder geval werkt hij daar, ze maken daar alles biologisch,zoals jam,honing vruchtensappen, kaas, verbouwen groenten,etc. Er zijn daar ook imkers, nu heb ik mijn zoon gevraagd of hij daar aan kon komen,maar dat moest hij eerst even vragen natuurlijk,deze week heeft hij een week vakantie,maar zodra ik wat weet,geef ik het aan je door.
Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2012 Auteur Geplaatst: 31 maart 2012 Hee leuk Jeanne! Dank je wel alvast! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 31 maart 2012 Geplaatst: 31 maart 2012 Tot nu doe weet ik dat hij bijenwas heeft,mijn zoon Dennis heeft hem op face-book en hij heeft dat gevraagd. nu hij heeft het, nu heb ik gevraagd of het [gratis] was, maar heb nog geen antwoord gehad. dus i cross my vingers,
jeanne-heijmans Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Jorieke,ondertussen weet ik iets meer,het is een kleine zorgimkerij,met een klein budget, dus gratis is het niet,maar zal niet duur zijn zegt mijn zoon. Hoeveel heb je nodig,dan kan ik van de week even naar de prijs informeren,en het aan je door geven.
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2012 Auteur Geplaatst: 1 april 2012 Ehm... geen idee 500 gram, een kilo? Ik weet het echt niet. Als ik weinig heb, maak ik er weinig mee, als ik veel heb, zoek ik meer om er mee te maken. Ik heb niet echt een exact doel/recept voor ogen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Oké ga ik van de week daar even langs,is vlak bij mij,geef ik je de prijs door.
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 'Aanmelden' kan nog steeds hoor! Iedereen is welkom Voor wie ze nog niet gezien hebben, kijk ook eens hier: https://www.moestuinforum.nl/ruilen-op-de-moestuindag-t3699.html en hier: https://www.moestuinforum.nl/niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html Al een leuke lijst, niet dan? - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw + dochter- Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth- Chaotik- Marieke- Jos- (aardbei)Jim- jootje- Frank vwl + vrouw + schoonzus + daar de vriend weer van - Heylane- HilkyW (?)- Marian J- Joke81 + man+ kindjes- Harmony & Harry- Henk + Thea- BonnieF- Jasmin- Renate- Sovreze Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 42? klopt dat?Of kan ik niet tellen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 vergeet het mee-rij topic niet ! Ik heb nu opeens heel geen passagier meer
Sovreze Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Ik twijfel maar ik denk dat ik het erg leuk en vooral interessant vind om te komen, zijn wel veel onbekende mensen Als ik hier eerst om de hoek langs 't Gelders Eiland rijd kan ik een peer treetjes appelsap meenemen voor de liefhebbers, en kan eventueel ook 2 mensen oppikken bij station Doetinchem met de auto.
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Zal ik je gewoon alvast op de lijst zetten? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten