Ga naar inhoud

Moestuindag 2012: op 20 mei in Zelhem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een bakje koffie, met bonbon, wat handen schudden ( ik zoen niet ) eventueel ook een goeiedag wensen her en der, vooral de tuin wat langer heel goed bekijken, nog een kopje koffie, met bonbon... en dan ga ik weer hoor.

Geplaatst:

joepie! ik heb voor mijn verjaardag (eind mei) van mijn ouders een vervroegd verjaardagscadeau gekregen: een overnachting in het weekend van de moestuindag, in de buurt

ik ben superblij!!

Geplaatst:

Jorieke ik zet het even hier neer,ik kan niet meer vinden waar je dit vroeg, bijen was. Mijn zoon werkt op landgoed heerlijkheid Mariénwaerd. misschien heb je er weleens van gehoord,je kan het ook googlen,nu in ieder geval werkt hij daar, ze maken daar alles biologisch,zoals jam,honing vruchtensappen, kaas, verbouwen groenten,etc. Er zijn daar ook imkers, nu heb ik mijn zoon gevraagd of hij daar aan kon komen,maar dat moest hij eerst even vragen natuurlijk,deze week heeft hij een week vakantie,maar zodra ik wat weet,geef ik het aan je door.

Geplaatst:

Tot nu doe weet ik dat hij bijenwas heeft,mijn zoon Dennis heeft hem op face-book en hij heeft dat gevraagd. nu hij heeft het, nu heb ik gevraagd of het [gratis] was, maar heb nog geen antwoord gehad. dus i cross my vingers,

Geplaatst:

Jorieke,ondertussen weet ik iets meer,het is een kleine zorgimkerij,met een klein budget, dus gratis is het niet,maar zal niet duur zijn zegt mijn zoon. Hoeveel heb je nodig,dan kan ik van de week even naar de prijs informeren,en het aan je door geven.

Geplaatst:

'Aanmelden' kan nog steeds hoor! Iedereen is welkom

Voor wie ze nog niet gezien hebben, kijk ook eens hier: https://www.moestuinforum.nl/ruilen-op-de-moestuindag-t3699.html

en hier: https://www.moestuinforum.nl/niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html

Al een leuke lijst, niet dan?

- Jeanne-gordijn + man

- Appelvrouw + dochter

- Dick

- greetje11

- Thessa

- Jorg

- Simone

- Helly + partner en misschien zoon

- Kruidje

- Eva + zus

- Persica

- Bit

- Lisa + vriend

- Geedee

- RvO

- Dennis29 + moeder

- Margareth

- Chaotik

- Marieke

- Jos

- (aardbei)Jim

- jootje

- Frank vwl + vrouw + schoonzus + daar de vriend weer van

- Heylane

- HilkyW (?)

- Marian J

- Joke81 + man+ kindjes

- Harmony & Harry

- Henk + Thea

- BonnieF

- Jasmin

- Renate

- Sovreze

Geplaatst:

vergeet het mee-rij topic niet ! Ik heb nu opeens heel geen passagier meer

Geplaatst:

Ik twijfel maar ik denk dat ik het erg leuk en vooral interessant vind om te komen, zijn wel veel onbekende mensen

Als ik hier eerst om de hoek langs 't Gelders Eiland rijd kan ik een peer treetjes appelsap meenemen voor de liefhebbers, en kan eventueel ook 2 mensen oppikken bij station Doetinchem met de auto.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...