Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

tuinkers trap je zo plat volgens mij. Ik heb wel eens gelezen van een pad van kruipende tijm, dat ruikt ook nog lekker als je erover loopt en ze gaan niet zo snel stuk.

Geplaatst:

Hm! Zal eens even wat opzoekingswerk doen over "kruipende tijm"! Bedankt.

Geplaatst:

Sorry hoor. Maar kruiptijm ( er bestaat zelfs loopkamille ) gaat echt niet werken. Tijm is niet om op te lopen , tenzij het eens in de 2 weken es een keer is. Werkt niet, kan echt niet

( loopkamille trouwens óók niet )

Geplaatst:

Toen ik het zo daarnet bekeek op internet ziet het er inderdaad redelijk fragiel uit. Wel mooi, da's zeker! Zal wat experimenteren worden denk ik. Eventueel dit weekend even informeren bij een vriend hoe het zit met mos als bodembedekker.

Geplaatst:

'Misschien kan je ergens leukere stenen vandaan halen? Waaltjes, of misschien van die apart gevormde hoekige tegels... die je een beetje in elkaar moet puzelen?'

Zonder een waardeoordeel te vellen. Hoe minder naadjes tussen de stenen, hoe minder onkruid.

Hoe kleiner de naden tussen de stenen, hoe minder onkruid ertussen!

(oude/gebakken) waaltjes zijn prachtig maar er komen karrevrachten aan onkruiden tussen omdat ze niet superstrak gelegd kunnen worden. En tussen betonnen waaltjes komt meer onkruid dan tussen grote tegels.

Over alternatieven voor stenen/tegels staat hierboven genoeg vermeld door ervaringsdeskundigen. Ik ben blij met al mijn stoeptegels. Dat is niet het mooiste. Maar het mooie komt als de groentes gaan groeien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic