Koert Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 Quote Even a broken clock is right twice a day
HuubvG Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Geplaatst: 20 december 2011 O, dan heb je zeker gegoogeld op mijn nick? Nee, ( dat kan ik nog wel even doen ) maar er staat MOI bij de eerste foto Ach ja, hè hè , was ik alweer vergeten. Maar het kan ook Gronings zijn voor 'hoi'... Quote
Ronnie Geplaatst: 21 december 2011 Geplaatst: 21 december 2011 Hallo "Moi" geweldige tuin hoor netjes en strak.... ja leuk forum he, nu de kriebels voor het volgend jaar weer beginnen en de dagen te koud en nat worden voor de tuin, kruipt men (ik in ieder geval ) wat vaker achter de pc. Toevallig (en gelukkig ) zit Vreekens in mijn woonplaats, echt eens waard om een keertje de winkel te bezoeken en natuurlijk de mooie binnenstad van Dordrecht. Groetjes Ron Quote Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW! http://ronniesmoestuin.jimdo.com/
HuubvG Geplaatst: 22 december 2011 Auteur Geplaatst: 22 december 2011 Ha, zojuist kwam de penningmeester van de Volkstuinvereniging me een dikke Kerststol overhandigen, voor de 'best verzorgde tuin' van dit seizoen, trots op! Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Gefeliciteerd, leuk zo'n gebaar. en wel verdiend dan. Quote
boerinnetje Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 gefeliciteerd,lijkt me een hele eer! Quote Hongaarse groeten van Linda
Bit Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 haha zeker weten . Leuk ! Denk dat wij dat op de tuin niet hebben, zoiets. En wanneer wel , ik m echt niet zou winnen . haha. Quote
HuubvG Geplaatst: 24 december 2011 Auteur Geplaatst: 24 december 2011 Oef, ik moet tot mijn schaamte iets bekennen. Gisteren vertelde ik aan een medetuinier dat ik de stol gekregen had. Hij zei me dat ook hij er ook een gekregen had, en met ons nog acht anderen! Ha ha, shame on me (ja ja, ik spreek ook een woordje Engels, ha ha)! Er zijn dus 60 tuinen en 10 ervan hebben een kerststol verdiend. Niet dat ik nu minder trots of blij ben, maar ik moet het uit bescheidenheid toch wel even melden nietwaar? Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 Des al niet te min heb je er een en het zal er niet minder om smaken Quote
HuubvG Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 Nou de kerststol is op hoor, zojuist het laatste stukje met een lekker dikke laag roomboter opgepeuzeld... heeft prima gesmaakt. Ik ga zo naar de tuin om een volle compostemmer-met-deksel uit de keuken te legen in de compostbakken aldaar. Tevens ga ik een begin maken om het een en ander te zaaien. Er staan al wat weeuwenplantjes boven de grond van bloem- en spitskool. Rucola en veldsla staan er ook boven. Ik wil hier op het forum nog wat rondkijken naar wat ik nu al kan zaaien. Quote
Nicolette Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 nou in de top 10 is toch goed. De stol zal er niet minder om hebben gesmaakt. Quote
HuubvG Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Geplaatst: 8 december 2012 (aangepast) Even een update, door omstandigheden ben ik mijn volkstuintje kwijt. Thuis achter mijn rijtjeswoning maak ik nu een kas voor tomaten, komkommers, aubergines, paprika's en pepers. In de smalle borders komen kruiden en kleine groenten zoals rucola, munt, bieslook, knoflook. De bamboestokken komen uit de volkstuin en zijn nu een soort open volière. Er hangen voederbollen in, pinda's en pindakaas in de kleine bloempotjes, strooivoer op de bodem en in het voerhuisje, waar vooral mussen en mezen op af komen. Nu ben ik ook bezig met voorbereidingen om er wat kippen in te houden. 19 mei 2013 aangepast door Gast Quote
helen Geplaatst: 10 december 2012 Geplaatst: 10 december 2012 Wat vervelend te horen van je volkstuin! Maar wel super dat je je moeder zo hebt verzorgd! Leuk te zien hoe je nu in je eigen tuintje aan de slag bent gegaan! Groetjes, Helen Quote Groetjes uit de Betuwe
Gem Geplaatst: 16 december 2012 Geplaatst: 16 december 2012 Jammer van je tuintje....het zag er erg mooi en strak uit.Is het geen optie om er toch weer eentje te nemen want volgens mij had je er erg veel plezier aan??...maar toch een heel stuk minder dan op je volkstuin.Natuurlijk kan je in je tuintje thuis ook genoeg kwijtVerder vind ik het net als helen super dat je zo voor je moeder gezorgd hebt...petje af Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
HuubvG Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Geplaatst: 21 december 2012 (aangepast) Momenteel ben ik als vrijwilliger bij de stichting natuur en milieu educatie in Hoogezand werkzaam. http://www.nme-hs.nl/ Ik kan mijn 'groene ei' hier prima kwijt, zal binnenkort eens wat foto's plaatsen. Er zijn moes-, kruiden-, en siertuinen. Werk genoeg, prima compensatie van de volkstuin. 19 mei 2013 aangepast door Gast Quote
Conny Geplaatst: 21 december 2012 Geplaatst: 21 december 2012 Hé HuubvG, Ik wens je heel veel plezier en succes.Het is gewoon al fijn dat je ergens je zinnen op kunt zetten. Groetjes Conny. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.