Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Tuinieren in de moestuin is compleet nieuw voor mij. Deze week heb ik mijn planten buiten uitgezet. Jammer genoeg hebben ze het met het weer van de laatste dagen al hard te verduren gehad. Vele van mijn planten heb ik zelf opgekweekt van zaad.

De aubergine heb ik gekocht, maar die vertoont nu een zilverachtig schijn op het blad. De bladeren zijn ook in slechte staat door de hagel van de voorbij dagen. Is dit de oorzaak of ligt die ergens anders. Maar vooral, wat kan ik doen om deze plant te redden?

Alvast bedankt.

20210516_133539.jpg

Geplaatst:

Mijn eigen planten heb ik idd afgehard. Maar denk dat ik dan de fout gemaakt heb te veronderstellen dat de gekochte planten al afgehard waren. Deze stonden buiten bij de lokaal boer en vandaar dus mijn foute redenering. Komt dit nog goed? Het hart ziet er nog groen uit.

Geplaatst:

@Patrijs, met de corona is het mss niet aangewezen een bedevaart te maken. Zal die worst op afstand traditioneel offeren op een rooster boven wat hete kolen. Dan hebben we er zelf ook nog geniet van 😁

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...