Geplaatst: 24 januari 201511 j HoiHier ligt ook minstens 10 cm sneeuw me dochter had geen tijd om eerst te ontbijten. Hoe vaak komt het nog echt voor dat we sneeuw hebben. Onze dochter is bijna 6 en heeft eigenlijk nooit echt sneeuw meegemaakt. Hier wat foto's
Geplaatst: 24 januari 201511 j Oh, onze oudste (bijna 4 jaar) heeft al 3 keer sneeuw gehad/gezien. Enkel vorig jaar is er hier niks winter geweest en dus ook geen sneeuw. Straks met hem is naar de brug rijden dan kunnen we daar afsleeeen Derde keer dit jaar dat de sneeuw zo mooi blijft liggen.
Geplaatst: 24 januari 201511 j hier in het alweer aan het dooien. Onze dochter in Nog snel een sneeuwpop aan het maken voordat de sneeuw weg is gesmolten.
Geplaatst: 24 januari 201511 j haha hier een kat die voor het eerst sneeuw zag.en ze vind het gewelig. rennen, graven totdat ze koude poten krijgt. ff opwarmen en dan weer zeuren om naar buiten te gaan.
Geplaatst: 25 januari 201511 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 januari 201511 j Erg leuk die omgekeerde sneeuwman staat hier nu ook op het programma bij de volgende sneeuwvlagen
Geplaatst: 25 januari 201511 j Auteur Leuke sneeuwman Gé! De mijne staat in de kas..het is een Sahara sneeuwman en dus koukleum We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 januari 201511 j Auteur Ondertussen was alle sneeuw gesmolten, ook die in de kas. Wordt ik net weer wakker in een witte wereld!Er komt nog veel meer aan zag ik op de buienradar, maar dat wordt misschien regen..het zou zo`n 3 graden worden vandaag.Nog maar een dagje binnen werken dan We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 januari 201511 j Lekker hoor,zo'n mooie witte wereld. Cars 4 ,samen met dochterlief gedaan.
Geplaatst: 30 januari 201511 j Vandaag zou het de hele dag regenen, wij naar een Thermaalbad, een bad buiten waar je dus in bikini op blote pootjes over de tegels naar het bad moet rennen. Tja en toen ging het dus regenen, pfff grote witte vlokken. Het bad uit moesten we dus bijna naakt door de sneeuw heen. Op de terugweg met onze zware bus heuvel op heuvel af, haarspeldbochten door een dikke laag sneeuw, we zijn nog maar net aan veilig thuis gekomen. lang leve de juiste weersvoorspelling!
Geplaatst: 31 januari 201511 j Warm water badderen schijnt erg relax te zijn.... Maar met die zware bus terug over bergweggetjes... daar zou ik ook stress van hebben gehad. Heb jarenlang in bussen gereden, heerlijk, maar de subtiliteit van een tank http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 5 februari 201511 j Voor dat ik in een wintersport gebied woon hebben we zeer weinig sneeuw gehad, deze winter.De vorige trouwens ook.De skihelling dreigt zelfs failliet te gaan. Maar nu is het eindelijk compleet wit.Vandaag zag ik de eerste "langlaufers" aan ons huis voorbij trekken. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 5 februari 201511 j Ze zeggen dat het hier de komende 24 uur nonstop gaat sneeuwen, ben benieuwd of het echt waar is.
Geplaatst: 6 februari 201511 j "ze" zeiden hier dat het verkeer sneeuwvast zou zitten in de spits gisteren, not! (de RobO nam de gok en ging toch met de auto en wat collega's naar Garderen ipv met de trein omdat zn echtgenote vorige week een uur of wat in Utrecht geparkeerd werd door de NS)
Geplaatst: 6 februari 201511 j Ze zeggen wel vaker wat! Hier toch echt al een uurtje of 10 sneeuw: De Hongaren rennen altijd meteen naar buiten daar je verplicht bent je stoep sneeuwvrij te houden. Een uur later kunnen ze weer opnieuw beginnen, ik wacht even tot het klaar is met sneeuwen voor ik ga schuiven en vegen. Gister opgehaalde nieuwe pup, vandaag meteen met zijn neus in de sneeuw. De hond rolt een sneeuwbal
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.